14:57:48 - پنج‌شنبه 25 آگوست 2016
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارساباد معرفی شد
طی مراسمی که امروز صبح ( پنج شنبه ) به مناسبت هفته دولت و تجلیل از کارمندان نمونه با حضور نوش آبادی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سینما انقلاب پارساباد برگزار شد، غریب منوچهری به عنوان رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان معرفی شد.

 

به گزارش ارس رسا ، طی مراسمی که امروز صبح ( پنج شنبه ) به مناسبت هفته دولت و تجلیل از کارمندان نمونه با حضور نوش آبادی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سینما انقلاب پارساباد برگزار شد، غریب منوچهری به عنوان رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان معرفی شد.

IMG_2613_0

این مراسم که باحضور معاون وزیر ارشاد، فرماندار ، جمعی از مدیران و کارمندان نمونه از ادارات و نهادهای مختلف برگزارشد ، غریب موچهری به جای ایرج محمدزاده که مدتی بود پس از اتمام ماموریت یوسف روزگاری به عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پارساباد معرفی شده بود، به ریاست این اداره منسوب شد.

پیش از این رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارساباد یوسف روزگاری بود که بعد از اتمام مدت زمان ماموریت ایشان ایرج محمدزاده موقتا به عنوان سرپرست جدید این اداره مسئولیت آن را بر عهده داشت.

در حاشیه این مراسم با اعطای لوح سپاس و هدیه از کارمندان و مدیران نمونه ادارات و نهادهای این شهرستان تجلیل شد.

IMG_2642

همچنین ، اجرای موسیقی سنتی عاشقی، و قرائت شعر و دکلمه از دیگر برنامه های این مراسم بود.

IMG_2553photo_2016-08-25_15-00-42

 

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 474
  • بازدید دیروز: 1190
  • کل بازدیدها: 4901547
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي