11:00:00 - یکشنبه 30 جولای 2017
رئیس جدید بیمارستان امام خمینی (ره) پارس آباد معرفی شد
با حکم رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان پارس آباد و با تایید معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، رئیس جدید بیمارستان امام خمینی(ره) پارس آباد معرفی و منصوب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا به نقل از  آران مغان، در مراسمی که به همین مناسبت در مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان پارس آباد برگزار شد، با تقدیر از زحمات چند ساله “بابک سبزی وند” رئیس پیشین این بیمارستان، دکتر سرباززاده به این سمت رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) پارس آباد معرفی شد.

بیمارستان امام خمینی (ره) پارس آباد مغان در اوایل دهه ۶۰ (۱۳۶۲) مقارن با سالهای اوج مهاجرپذیری و افزایش سریع جمعیت شهری با درخواست عمومی مردم برای تاسیس مرکز درمانی در محل ساختمان یکی از ادارات تاسیس و شروع به کار کرده است.

این بیمارستان اینک در آغاز چهارمین دهه از تاسیس و فعالیت خود در مرحله ای حساس از حیات ساختاری و سازمانی را سپری می کند. در سالهای اخیر به دنبال ایجاد بخش مراقبت های ویژه، تجهیز بخش های سی سی یو و دیالیز، راه اندازی مرکز سی تی اسکن، جذب پزشکان متخصص و فوق تخصص در رشته های درمانی مورد نیاز، راه اندازی رسمی درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی با برنامه ای منظم و افزایش اعتماد عمومی مردم با افزایش بی سابقه مراجعین خدمات درمانی مردم منطقه و همچنین مردم شهرهای دور و نزدیک از کلیبر آذربایجان شرقی تا شهرستان های بیله سوار و گرمی مواجه شده است.

///

انتهای پیام/

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 2291
  • بازدید دیروز: 9569
  • کل بازدیدها: 4939316
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي