10:06:03 - چهارشنبه 3 مه 2017
رئیس ستاد رئیسی: برجام چیزی جز خفت و خواری نداشت؛ عزت ایرانی ها به فنا رفت/ به رئیسی رای بدهید؛ او صادق ترین فرد میان این ۶ کاندیداست !
رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی گفت: دولتی که در هتل درویشی مشهد مراسم مجلل و سمینار چند صد میلیاردی برگزار می‌کند قطعاً درد مردم حاشیه‌شهر در مناطق سیس‌آباد،اسماعیل‌آباد و غیره را درک نمی‌کند.

علی نیکزاد عصر امروز در گردهمایی حامیان حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در ورزشگاه قدس این شهر اظهار داشت: برای این نظام هزاران شهید خون داده‌اند تا آرمان‌های انقلاب اسلامی پایدار بماند و اگر امروز انقلاب اسلامی که امام راحل بنیانگذار آن بودند، پایدار باقی مانده به‌واسطه ولایت‌پذیری این ملت است.

به گزارش ارس رسا به نقل از انتخاب، رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی افزود: امروز ریل انقلاب اسلامی از مسیر اصلی خود خارج شده است.

نیکزاد گفت: این ملت با رأی قاطع ‌به حجت‌الاسلام رئیسی و با یک انتخاب درست خادمی حقیقی برای خود و این کشور بر می‌گزینند. در سال ۸۸ از سوی فتنه گران با آمریکا ارتباط گرفته شد و نتیجه آن فتنه و گستاخی در زمان‌های مختلف از جمله روز عاشورا شد که ملت ایران در ۹ دی مشت کوبنده‌ای بر دهان دشمنان و فتنه‌گران زدند.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی با بیان اینکه کارگران می‌گویند ما مشکلات معیشتی داریم، خاطرنشان کرد: متأسفانه پاسخ مسئولان به آنها این است که دندانتان را می‌شکنیم و این سخن را در حرم امام راحل زدند. دولت می‌خواهد توی دهان کارگر بزند و آیا این معنای خدمت در جمهوری اسلامی است؟

نیکزاد با اشاره به اینکه مردم‌سالاری دینی در جمهوری اسلامی حرف اول و آخر را می‌زند تصریح کرد: هر کس که در میان صالحان توانمندتر و اصلح‌تر است باید انتخاب شود و ویژگی یک مدیر و کارگزار ارشد نظام از دیدگاه‌ امام علی(ع) این است که ساده‌زیست باشد و ایشان تأکید ویژه‌ای بر ساده‌زیستی خادمان مردم داشتند اما آیا در کارگزاران ما در دولت فعلی ساده‌زیستی دیده می‌شود؟ اگر پاسخ بله است و ساده‌زیستی دیده می‌شود دیگر نیازی به تغییر نیست.

وی تأکید کرد: دولتی که در هتل درویشی مشهد مراسم مجلل و سمینار چند صد میلیاردی برگزار می‌کند قطعاً درد مردم حاشیه‌شهر در مناطق سیس‌آباد، اسماعیل‌آباد و غیره را درک نمی‌کند.چرا برخلاف قانون، برخی افراد که اسم وزیر و کارگزار نظام اسلامی را یدک می‌کشند ثروت خود را به قوه قضائیه اعلام نمی‌کنند؟

نیکزاد افزود: این ظلم است که بگویم اگر حجت‌الاسلام رئیسی رئیس‌جمهور شود در کشور جنگ می‌‌شود؛ بر اثر مقاومت ملت ایران است که آمریکا جرأت حمله به این کشور را ندارد؛ مقام معظم رهبری، سید حسن نصرالله و حاج قاسم سلیمانی نامشان همیشه به نیکی یاد می‌شود و هر سه خود را خادم مردم می‌دانند و اگر رشادت‌های جوانان غیور نبود امروز داعش در خاک ایران بود.

وی گفت: حجت‌الاسلام رئیسی سه‌دهه در مسئولیت‌های بالای کشور بوده اما ثروت بالا و حقوق نجومی ندارد و تمام دغدغه‌اش خدمت به امور مردم به ویژه محرومان و مستضعفان است.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی با اشاره به اینکه ویژگی دوم یک کارگزار سعه صدر است، بیان کرد: متأسفانه مسئولان کنونی که فکر می‌کنند حواله بهشت ششدانگ به نامشان است با بی‌ادبی با مردم مظلوم برخورد می‌کنند گویی که دارند با یک جهنمی برخورد می‌کنند؛ رئیس‌جمهور باید همچون مالک‌اشتر در مسیر حرکت ولی امر و ولی فقیه، حرکت کند و متأسفانه چنین چیزی در دولت فعلی دیده نمی‌شود.

نیکزاد گفت: دولتی که مسئولانش پول‌های کلانی از طریق صرافی‌ها به جیب زدند و حجت‌الاسلام رئیسی در سوی مقابل با قدم ساده و صادق خود اقدام به شفاف‌سازی کرده و مردم را نامحرم ندانسته و هرگز از عدالت به دور نبوده چیزی که در مسئولان اجرایی کنونی دیده نمی‌شود. توصیه‌ام به همه کسانی که در عرصه انتخابات حاضر هستند این است که رأی خود را به صادق‌ترین فرد در میان این ۶ گزینه بدهند.

وی با اشاره به آثار و تبعات برجام عنوان کرد: متأسفانه برجام چیزی جز خفت و خواری برای ملت ایران نداشت؛ برجام یک پیمان حقوقی بوده که مقام اجرایی با اذن مقام معظم رهبری آن را اجرا می‌کند و ایشان موافق مذاکرات هسته‌ای نبوده‌اند و می‌فرمودند من به این مذاکرات خوش‌بین نیستم و متأسفانه عزت ایران و ایرانی به فنا رفت.

وی گفت: برجام می‌خواست چرخ زندگی مردم را بچرخاند و زندگی آنها را متحول کند و برای پاسپورت ایرانی عزت داشته باشد اما هیچکدام از آنها نبود و به واقع اگر مدافعان حرم نبودند باید در نقطه صفر مرزی از کشور دفاع می‌کردیم و نباید در حق مدافعان حرم جفا کنیم.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی ادامه داد: دولت کنونی مخالف یارانه و مسکن مهر بود اما در پایان عمر کاری خود حرف از افزایش یارانه‌ها و به پایان رساندن مسکن‌ مهر می‌زند و سوال ما از آنها این است که اگر خوب بود چرا از ابتدا این کار را نکردند و در نزدیکی انتخابات دست به چنین اقداماتی می‌زنند و مدام سفرهای استانی به راه می‌اندازند و طرح‌های افتتاح شده را مجدد افتتاح می‌کنند و می‌خواهند در این زمان حساس با فریب مردم برای خود رأی جمع کنند.

نیکزاد با اشاره به اینکه سالانه در کشور بالغ بر ۴۵۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات داده می‌شود، خاطرنشان کرد: این دولت هر سال ۵ هزار میلیارد داد و برای ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر خانه ساخت و سوال ما این است که مابقی این بودجه‌ها کجا رفته است؟

وی با اشاره به اینکه آنچه لازمه یک زندگی ساده است باید تأمین شود، گفت: وقتی مسکن حرکت کند سایر موارد هم به حرکت در می‌آید و جای تأسف است که فردی با مدرک کارشناسی ارشد کارگری می‌کند که نان خانواده‌اش را در بیاورد و پول تولد نوزادش را نداشته باشد و همسر پا به ماهش زجر بکشد.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی گفت: دولت قبل را با ۴۹۲ هزار میلیارد تومان تحویل این دولت دادیم و اکنون زیر ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار دارد و ۸۰۰ هزار میلیارد تومان پول بیت‌المال در مسیرهای غلط آقایان هزینه شد؛ این پول به کجا رفته است؟ دولت ۸ هزار میلیارد تومان از پول نفت و ۱۲۰ هزار میلیارد تومان از پول مالیات درآمد دارد و سوال ما این است که مبلغ ۲۳۰ هزار میلیارد تومان کجا رفته است؟ بی‌شک اگر حجت‌الاسلام رئیسی بیاید این پول‌ها در مسیر درست خود هزینه می‌شود.

وی ادامه داد: قطار سریع‌السیر تهران-مشهد به کجا رسید؟ دولت قبل ۲۰ استان کشور را با آزادراه و بزرگراه به همدیگر وصل کرد و گفت توان قطار سریع‌السیر را ندارد و این دولت گفت ما می‌توانیم این کار انجام دهیم اما هیچ کاری نکرد.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در رابطه با اختلاس‌های میلیاردی صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: اختلاف ۸ هزار میلیارد تومانی این صندوق پول ذخیره شده نیست و جای شرم است که این مسئولان به دنبال فریب اقشار مختلف مردم هستند و در بحث بیکاری هم نرخ بیکاری ایران در استان ها هم بسیار بالا است و رتبه ایران در این رابطه ۱۳ رتبه نزول یافته است.

نیکزاد گفت: قُرقی، گلبهار و دیگر مناطق مشهد چگونه ساخته شد؟ آیا جز با صداقت با مردم؟ این دولت آدرس غلط می‌دهد که کنسرت چه شد؟ و ما از آنها می‌پرسیم که کرسنت چه شد؟

وی گفت: از مجموع ۸۰ میلیون ایرانی، ۲۰ میلیون زیر خط فقر، ۵ میلیون تحت پوشش نهادهای حمایتی، ۲۰ میلیون نگهدارنده صورت سرخ با سیلی و ۲۰ میلیون با حداقل حقوق هستند و ۵ میلیون هم از حقوق بالا و نجومی برخوردارند.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی افزود: مقام معظم رهبری نگران مشکلات ازدواج و مسکن جوانان هستند و اقتصاد مقاومتی که بر آن تاکید فرموده بودند فقط در قالب شعار از سوی مسئولان بیان شده و هیچ گونه اقدام و علمی در این رابطه شاهد نبوده‌ایم.

نیکزاد گفت:‌ حجت‌الاسلام رئیسی می‌تواند بت فساد را بشکند و با سابقه بالایی که در کار قضایی و حقوقی و فقهی دارد به واقع باید بگوییم که کاربلد در این زمینه است و دولت پیر دگر باره جوان خواهد شد.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 577
  • بازدید دیروز: 1407
  • کل بازدیدها: 4897085
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي