20:54:07 - یکشنبه 2 جولای 2017
راهپیمایی و تجمع سپرده گذاران موسسه کاسپین پارساباد در خیابانهای پایتخت
سپرده گذاران موسسات اعتباری دلیل اصلی اعتماد به این موسسات و سپردن سرمایه های خود به دست بنگاهداران تجاری را اخذ مجوز رسمی از بانک مرکزی میدانند و مهمترین قصور را در این زمینه متوجه بانک مرکزی و دولتمردان میدانند.

اعتراضات و راهپیمایی و تجمع سپرده گذاران اغلب موسسات اعتباری در کشور اکنون به موضوعی مهم و چالش برانگیز در سطح کشور تبدیل شده است.

موسساتی که در ابتدا با دریافت مجوز از بانک مرکزی اقدام به تاسیس موسسات اعتباری کرده و با تبلیغات و اعطای تسهیلات و سود سپرده گذاری بیشتر نسبت به سایر بانکها و موسسات اعتباری توانستند مردم را به سمت این بنگاههای پولی و مالی کشانده و اعتماد آنان را مسترد نمایند.

بسیاری از سپرده گذاران موسسات اعتباری دلیل سرمایه گذاری و سپرده های خود در این موسسات را ناشی از اعطای سود بیشتر نسبت به سایر موسسات و واگذاری تسهیلات بانکی با شرایط نسبتا سهل و بی دردسر عنوان میکنند و آن را به طعمه ای برای به دام انداختن و جلب مشارکت و اعتماد سپرده گذاران قلمداد میکنند.

در هر صورت سپرده گذاران موسسات اعتباری دلیل اصلی اعتماد به این موسسات و سپردن سرمایه های خود به دست بنگاهداران تجاری را اخذ مجوز رسمی از بانک مرکزی میدانند و مهمترین قصور را در این زمینه متوجه بانک مرکزی و دولتمردان میدانند.

از زمان شروع اعتراضات سپرده گذاران و تجمعات آنان در مقابل شعبه های این موسسات ، موسسه اعتباری کاسپین شهرستان پارساباد نیز یکی از موسساتی بوده که همواره در کانون این تجمعات و اعتراضات قرار داشته است لذا سپرده گذاران این موسسه پس از هفته ها اعتراض و تجمع در مقاب این شعبات و به دلیل عدم تامین خواسته ها و مطالبات خود در شهرستان ،علیرغم مذاکره با مسئولان و مراجعه به نهادهای حاکمیتی و نماینده محترم شهرستان،دلیل قانع کننده ای را برای دریافت سپرده های خود نیافته و تصمیم به راهپیمایی در خیابانهای پایتخت و تجمع در مقابل ساختمان مجلس گرفتند.

معترضین موسسه کاسپین با حمل بنر و پارچه نوشته هایی ضمن اعتراض به عدم رسیدگی به مشکلات سپرده گذاران از سوی نهادهای دولتی و حاکمیتی ، خطاب به بانک مرکزی و رئیس آن،خواستار حل مشکلات سپرده گذاران این موسسه و جبران خسارتهای ناشی از این معضل توسط بانک مرکزی شدند.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 747
  • بازدید دیروز: 1849
  • کل بازدیدها: 4872403
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي