8:03:51 - جمعه 6 مه 2022
در نشست خبری اصحاب رسانه با فرمانده سپاه پارس آباد بمناسبت سالروز تشکیل بسیج سازندگی مطرح شد؛
رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی در پارس آباد برگزار می شود
پیرجاهد اظهار داشت: فلسفه وجودی گروه های جهادی محرومیت زدایی ریشه کن کردن فقر و بیکاری و توسعه مناطق محروم است و در این راه نیازمند یاری و همراهی رسانه ها و مطبوعات هستند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ،ّسرهنگ علی پیرجاهد فرمانده سپاه ناحیه پارس آباد در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت سالروز تاسیس بسیج سازندگی گفت؛ رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی شهرستان پارس آباد برگزار می شود

پیر جاهد فرمانده سپاه ناحیه پارس آباد در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت؛ سازمان بسیج سازندگی ۱۷ اردیبهشت سال ۱۳۷۹ به دستور رهبر معظم انقلاب تشکیل و مقام معظم رهبری در سفر به استان اردبیل با ایراد سخنرانی نسبت به تبیین و شرح وظایف سازمان آن را ابلاغ کرد.

پیر جاهد خاطرنشان کرد: یکی از اهداف جهاد تبیین ، امید آفرینی و پویایی در جامعه از سوی جهادگران فاطمی است.

صوی تصریح کرد: مطبوعات به عنوان نشر دهندگان و تبیین خط مشی و سیاست های روز جامعه، باید در زمینه محرومیت زدایی در کنار جهادگران فاطمی گام بردارند.

فرمانده سپاه ناحیه پارس آباد افزود : رسانه باید در خط مقدم جبهه بوده و محدود به امورات روزمره نباشد بلکه بعنوان رکن چهارم دموکراسی در عرصه سیاسی کشور نقش آفرینی کند.

او افزود: کسانیکه در تلاش برای محدود کردن مطبوعات هستند، عناصری هستند که با شفافیت و تعهد و صداقت سر ناسازگاری دارند و کاسه ای زیر نیم کاسه شان است.

فرمانده سپاه ناحیه پارس آباد خاطرنشان کرد؛ گروهها و اردوهای جهادی در قالب اقشار مختلف جامعه در نتیجه تلاش سازمان بسیج دانشجویی تشکیلاتی شد.

پیرجاهد اظهار داشت: فلسفه وجودی گروه های جهادی محرومیت زدایی ریشه کن کردن فقر و بیکاری و توسعه مناطق محروم است و در این راه نیازمند یاری و همراهی رسانه ها و مطبوعات هستند.

وی گفت:بسیاری از این افراد که در قالب گروه های جهادی به مناطق محروم سفر می کنند و در راستای محرومیت زدایی ، توسعه و عمران و آبادانی مناطق محروم تلاش می کنند، روزی آینده سازان این کشور خواهد شد و در کرسی مدیریت کشور به مردم خدمت خواهند کرد.

فرمانده سپاه ناحیه پارس آبادگفت: گروه های جهادی با الگو برداری از سقای کربلا مسئولیت‌های مهمی را بر عهده دارند و به عنوان سقای انقلاب شناخته می شوند.

فرمانده سپاه ناحیه پارس آبادخاطرنشان کرد؛ اردوهای جهادی که متشکل از اقشار مختلف‌ جامعه بوجود آمده است، حاصل تلاش سازمان بسیج دانشجویی کشور است.

پیر جاهد افزود: فلسفه وجودی گروه های جهادی محرومیت زدایی ریشه کن کردن فقر و بیکاری و توسعه مناطق محروم است.

وی گفت: بسیاری از افرادی که در قالب گروه های جهادی به مناطق محروم سفر کرده و با فلسفه وجودی اردوهای جهادی آشنا می شوند و در راستای محرومیت زدایی و توسعه در مناطق محروم تلاش می کنند، روزی به کرسی مدیریت کشور تکیه خواهند زد و درد مردم را به خوبی لمس خواهند کرد.

فرمانده سپاه پارس آباد گفت: گروه های جهادی با الگو برداری از سقای کربلا مسئولیت‌های مهمی را بر عهده دارند و به عنوان سقای انقلاب شناخته می شوند.

سرگرد حاجی وند مسئول بسیج سازندگی سپاه پارس آباد نیز گفت؛ ۲۰۰ گروه و اردوی جهادی متشکل از اقشار و گروه های مختلف جامعه در شهرستان پارس آباد فعال
هستند.

حاجی وند تصریح کرد: در این رزمایش ۵۵ گروه و اردوی جهادی از لحاظ کمی و کیفی مورد سنجش و آمادگی جسمانی قرار می گیرند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه پارس آباد تاکید کرد: از تمامی ظرفیت های گروه های جهادی در طول سال استفاده و بهره برداری می شود.

وی افزود: فعالیتهای جهادگران فاطمی از مشارکت در امورات عام المنفعه گرفته تا اشتغال زایی و ایجاد زمینه‌های مادی و معنوی و انسان دوستانه بویژه اجرای پروژه های عملیاتی و عمرانی هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد.

حاجی وند تاکید کرد: تنها در زمینه کمک مومنانه و توزیع بسته های معیشتی از آغاز بیماری منحوس کرونا تا به امروز ۳۷ هزار بسته معیشتی به ارزش ۱۸ میلیارد تومان در بین مردم توزیع شده است.

وی افزود : مشارکت در اجرای دو پروژه آبرسانی شرب به بخش های تازه کند و اسلام آباد به طول ۱۷ کیلومتر از مشکلات دیرینه مردم این دو بخش بود لوله گذاری انجام شده است.

سرگرد حاجی وند ابراز داشت: تهیه جهیزیه برای ۳۵۰ زوج _ توزیع گوشت قربانی در بین خانواده های نیازمند_ تهیه و توزیع ۳۰۰ تبلت هوشمند به ارزش تقریبی ۵ میلیارد ریال_ ایجاد بستر برای کارجویان فنی و متخصص با اعطای تسهیلات به ارزش ۸ میلیارد تومان_ اجرای طرح گلریزان برای ۹آزاد سازی زندانیان نیازمند غیرعمد_ توزیع ۹۰۰ بسته لوازم التحریر دانش آموزی به خانواده های نیازمند و آسیب دیده از بیماری کرونا جزو مواردی هستند که با مشارکت بسیج سازندگی اجرایی و عملیاتی شده است.

وی در پایان یادآور شد : مردم مومن و با بصیرت شهرستان پارس آباد در زمینه کمک های عام المنفعه مشارکت خوبی را از خود به نمایش می گذارند، به طوری که تنها در یک جلسه مشارکتی ّدر دوره کرونا سه و نیم میلیارد تومان کمک با مشارکت شرکت های پارس و مغان جمع آوری و در زمینه بهداشت و درمان مردم هزینه شد./ خبرنگار: رضا امیرپور

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 5086
  • بازدید دیروز: 7132
  • کل بازدیدها: 4804701
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي