17:44:00 - دوشنبه 10 آوریل 2017
رقابت پوسترها بجای برنامه‌ها در انتخابات
این روزها شاهد فعالیت ده‌ها کانال و گروه‌های مختلف سیاسی در شبکه‌های مجازی هستیم که عمدتا حمایت از کاندیداهای خاصی را مد نظر قرار می‌دهند.

به گزارش ارس رسا ؛ فارغ از موضوع نبود نظارت کافی بر جلوگیری از تبلیغات زودهنگام، لازم است نقاط منفی و مثبت این موضوع بررسی و از طریق رسانه‌های ارتباط جمعی به مردم تبیین شود تا در انتخاب کاندیدای اصلح درست تصمیم گفته شود.

*فریب افکار عمومی با خرید اعضا در شبکه‌های مجازی موضوعی است که به یک بازی تکراری برای کاندیداها تبدیل شده است این موضوع به حدی جدی است که بین کاندیداها برای افزایش اعضای قلابی رقابت اساسی دیده می‌شود.

*حال خروجی این افزایش بازدید در این عصر از تکنولوژی و زمانی که مردم آگاه به همه امور هستند جز هدر دادن هزینه‌های گزاف برای کاندیداها چیز خاصی نیست و قطعا مردم با این بازی‌های کودکانه فریب نخواهند خورد.

*جالب اینکه در بیشتر این کانال‌ها و گروه‌های مجازی که بازدید مطالب ارسالی یک دهم تعداد اعضای آنها نیست، بجای ارائه عملکرد پوسترهای تبلیغاتی اندام کاندیداها به نمایش گذاشته می‌شود.

*این وضعیت آن چنان در فضاهای امروزی جا افتاده است که گویا قرار است مردم به ظاهر و تیپ زیبای کاندیداها رأی دهند به بیان ساده‌تر اکنون رقابت تیپ و ظاهر و پوستر زیباست و خبری از رقابت برنامه‌ها و ارائه سوابق و کارنامه موفق نیست.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، برخی از کهنه کارها و آن هایی که در انتخابات قبلی حضور داشته و حتی منتخب نیز شدند نیز از این قضیه مستثنی نبوده و بازار داغ تبلیغات مجازی برای خود به راه انداخته‌اند و این ها همه در غفلت ناظران انتخاباتی روز به روز گسترش می‌یابد.

*برخی نامزدهای جدید الورود نیز برای اینکه خودی نشان بدهند، در این راه همه سدها را شکسته و خط شکن تبلیغات بنرها و پوسترهای مجازی شده و فضای مجازی را تبدیل به جولانگاه انتخابات خود کرده‌اند.

*اکنون به جرأت می‌توان گفت فضای مجازی به جای آنکه یک فرصت برای ارائه برنامه از سوی کاندیداهای احتمالی باشد، تبدیل به میدان بزرگ انتخاباتی و بازار داغ برای معرفی خود با پوسترهای تبلیغاتی رنگارنگ شده است.

*آینده شهری که در آن زندگی می‌کنیم اکنون در دستان من و شماست و نباید اجازه دهیم به این سادگی تسلیم خواسته‌های هوس گرایانه برخی کاندیداها که برای  پیروزی در انتخابات حاضرند به هرکاری دست بزنند.

*هوشیار باشیم و کاندیداهای اصلح را با بررسی سوابق و برنامه علمی و عملی آنها انتخاب کنیم در این راه می‌توانیم از منابع اطلاعاتی صحیح و درست همچون خبرگزاری‌ها، رسانه‌های مکتوب و مجازی دارای مجوز کمک گرفته و کاندیداهای اصلح را بشناسیم.

یادداشت :علی قاسمیان کردلر

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 28
  • بازدید دیروز: 1849
  • کل بازدیدها: 4871684
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي