14:13:17 - پنج‌شنبه 11 مه 2017
مینو خالقی فعال سیاسی در همایش در امتداد تدبیر:
روحانی به دلیل رفتاری مبتنی بر عقلانیت مورد حمایت مردم است.
یکی از مهم ترین و موثرترین دستاوردهای دولت دکتر روحانی طرح تحول سلامت است.

ارس رسا – عقلانیت در سیاست خارجی، به نتیجه رسیدن برجام، احیای سازمان مدیریت و برنامه ریزی و وجود برنامه کلان برای مدیریت کشور از دستاوردهای دولت روحانی است که نتیجه آن را سال های بعدی خواهیم دید.
یکی از مهم ترین و موثرترین دستاوردهای دولت دکتر روحانی طرح تحول سلامت است.
اجرای طرح تحول سلامت در واقع گامی بلند به سمت کاستن از بار مالی مردم و بیمارانی بود که علاوه بر درد جسمانی باید راه عباسی برای پرداخت هزینه های درمان می یافتند ولی با اجرا شدن طرح تحول سلامت، کور سکوهای امید در دل بیماران و خانواده های آنها بارقه زد.
بعد از ۳۸ سال از عمر انقلاب شاهدیم که مشارکت مردم در انتخابات های مختلف بیشتر، هوشمندانه تر و غافلگیرانه بوده است.
همه کسانی که امروز با دولت یازدهم مخالفت می کنند در مقابل منحل کردن سازمان مدیریت و برنامه ریزی بعنوان اقدامی نابخردانه در دولت نهم سکوت کردند که این اقدام باعث شد بخش عمده ای از منابع نفتی کشور در دوره هشت ساله دولت های نهم و دهم به دلیل نداشتن نظام برنامه ریزی متمرکز و تصویب برنامه ها از بین بروند و به ۲۰۰ مصوبه بدون هیچ پشتوانه ای تبدیل شود.
انتظار می رود همانطوری که در سال ۹۲ و ۹۴ مردم هوشمندانه در انتخابات شرکت کردند و تصمیم درستی در تصحیح رفتار سیاسی کشور گرفتند این تصمیم در سال ۹۶ نیز تکرار شود.
آنچه از خدمات و اقدامات دولت به جامعه منعکس شده ، بمراتب خیلی کنار از چیزی است که تحقق پیدا کرده است.
همگی بر این باوریم که دکتر روحانی در دور دوم ریاست جمهوری خود، با پوشاندن ضعف ها و ادامه ی طرح های مثبت بین المللی و اقتصادی دولت تدبیر و امید، عملکرد قابل قبول تری خواهد داشت و طبیعتا خروجی این عملکرد را مردم در مخارج روزمره و نهایتا در سرسفره های خود لمس خواهند کرد.
ستاد مرکزی بانوان دکتر روحانی در استان اردبیل

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 457
  • بازدید دیروز: 7817
  • کل بازدیدها: 4945299
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي