12:42:50 - سه‌شنبه 28 مه 2019
روز قدس روز اعلان بیداری مسلمین است
امام‌جمعه پارس آباد همچنین خاطرنشان کرد : دریافت اجباری کمک های خیریه و امدادی یا فطریه از مردم صحیح نیست و دادن فطریه نباید با اکراه و الزام همراه باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛ ستاد برگزاری مراسمات شهرستان پارس آباد امروز با حضور فرماندار ؛ امام جمعه، فرماندهان نظامی و انتظامی و مدیران دستگاه‌های مرتبط شهرستان پارس آباد در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

فرماندار شهرستان پارس آباد در این جلسه گفت: شعار های روز عید سعید فطر و روز قدس باید پرشورتر و منظم تر از همیشه برگزار شود.

علایی گفت: میزان حضور مردم در این روز بسیار مهم است و بیانگر وحدت یکدلی و انسجام مردم و مسئولین را به منصه ظهور می‌گذارد.

وی گفت: کیفیت حضور مردم در این رویداد عظیم بسیار مهم است و بازتاب وسیعی در رسانه های داخلی و خارجی دارد.

حجت الاسلام رشادی امام جمعه پارس آباد نیز در این مراسم گفت: روز قدس امروز در دنیا جایگاه ویژه ای پیدا کرده است و روز اعلان بیداری مسلمین بر علیه صهیونیست ها و رژیم غاصب اسرائیل است.

امام جمعه پارس آباد اظهار داشت نماز عید سعید فطر نماد وحدت و انسجام مردم و دشمن شکن است.

رشادی حضور پرسنل شرکت پارس و مغان را در این یوم بخصوص تاثیرگذار دانست و گفت: هر چه جمعیت بیشتری در این روز مشارکت داشته باشند تاثیر حضور شان موثرتر و مفیدتر خواهد بود.

وی تصریح کرد: روز قدس یک رویداد مهم و ارزشی است و شکل ترتیب و صف‌آرایی مردم و مسئولین در مقابل دشمنان را نشان می دهد.

امام‌جمعه پارس آباد همچنین خاطرنشان کرد : دریافت اجباری کمک های خیریه و امدادی یا فطریه از مردم صحیح نیست و دادن فطریه نباید با اکراه و الزام همراه باشد.

رضا امیرپور روزنامه نگار

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 678
  • بازدید دیروز: 1849
  • کل بازدیدها: 4872334
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي