13:54:29 - دوشنبه 27 آوریل 2020
استاندار اردبیل تاکید کرد:
رونق صادرات با جهش صنایع تبدیلی در استان
استاندار اردبیل بر رونق صادرات با ایجاد جهش در صنایع تبدیلی در استان تاکید کرد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا به نقل از استانداری اردبیل، اکبر بهنام جو  در بازدید از ناحیه صنعتی پارس آباد سال۹۹ را سال جهش تولید وجهش صنایع تبدیلی در استان دانست و اظهار کرد: با ایجاد صنایع تبدیلی صادرات استان به داخل و خارج کشور رونق قابل توجهی خواهد داشت.

بهنام جو  با تاکید بر اینکه برای رونق تولید باید زیرساخت های اساسی ایجاد شود افزود: این توسعه راه های اصلی، ایجاد شهرک صنعتی مشترک و راه انداری بار انداز ریلی در شمال استان به توسعه و رونق کشاورزی کمک می کند.

او بیان کرد: سرمایه گذاران در منطقه نعمت بزرگی برای مردم و استان هستند و مشکلات و موانع آنها باید در اسرع وقت با هماهنگی و همکاری دستگاه های اجرایی با محوریت فرمانداران مرتفع شود.

استاندار اردبیل گفت:سرمایه گذاران به منظور رونق تولید و توسعه اقتصادی وارد منطقه می شوند و ما باید از این افراد حمایت کنیم تا در کاهش بیکاری منطقه گام اساسی برداشته شود.

وی تصریح کرد: احیا و راه اندازی واحدهای راکد در سال جهش تولید تصمیمات خوبی گرفته شده و با هماهنگی بانک ملی نساجی سبلان اولین واحد راکد به سرمایه گذار بومی واگذار شد تا ۱۰۰۰نفر در این واحد صاحب شغل شوند.

بهنام جو ادامه داد:واحدهایی که بانک های استان تملک کرده اند ظرف۶ ماه آینده در صورت قابلیت احیا به بخش خصوصی واگذار می شوند.

استاندار اردبیل با بیان اینکه اکثر واحدهای راکد خط تولید دارند گفت:واگذاری این واحدها بصورت اقساطی است و سرمایه گذار باید بعد از تعمیر و ترمیم و جذب نیروی انسانی در استان اقدام به تولید کنند و تسهیلات سرمایه در گردش نیز با همکاری بانک های عامل تامین می شود.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 1823
  • بازدید دیروز: 7996
  • کل بازدیدها: 4871630
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي