20:45:39 - چهارشنبه 24 مه 2017
همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر؛
رژه موتوری و خودرویی در پارس آباد مغان برگزار می‌شود
فرمانده سپاه شهرستان پارس آباد گفت: رژه موتوری و خودرویی نیروهای مسلح به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش ارس رسا به نقل از آران مغان، سرهنگ مطلب شاهی در دیدار با امام جمعه شهرستان پارس آباد در تشریح برنامه‌های گرامیداشت سوم خرداد اظهار داشت: همزمان با سراسر کشور برنامه های مختلفی در شهرستان پارس آباد به این مناسبت برگزار می شود.

وی از برگزاری رژه موتوری و خودرویی نیروهای مسلح به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در پارس آباد خبر داد: این رژه همزمان با سالروز  آزادسازی خرمشهر از ساعت ۹ صبح از میدان سپاه تا گلزار شهدای شهر پارس آباد برگزار می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پارس آباد ادامه داد: از جمله برنامه‌های شاخص پیش‌بینی شده برای سالروز آزادسازی خرمشهر می‌توان به حضور در گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، فضاسازی و تبلیغات شهری، برگزاری یادواره شهدا، به صدا درآمدن زنگ مقاومت و پایداری، برپایی ایستگاه صلواتی، نمایشگاه عکس، برگزاری مسابقه کتابخوانی و گردهمایی پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت اشاره کرد.

شاهی همچنین از برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح همزمان با سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر خبر داد و گفت: این مراسم با حضور پرشکوه نیروهای مسلح، رزمندگان، خانواده معظم شهدا، مسئولان و بسیجیان ساعت ۸ صبح در محوطه سپاه پارس آباد برگزار می شود.

انتهای پیام/

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 1426
  • بازدید دیروز: 1190
  • کل بازدیدها: 4902499
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي