13:28:51 - پنج‌شنبه 16 نوامبر 2017
فرماندار شهرستان پارس آباد:
زلزله پارس آباد خسارت جانی نداشت
در این زمین لرزه که مرکز آن در خاک جمهوری آذربایجان اتفاق افتاد،تنها ۶ مصدوم در بر داشت که ۵ نفر بصورت سرپایی در بیمارستان این شهرستان مداوا شدند و یک نفر نیز به بیمارستان مرکز استان اعزام شد.

اکبر صمدی ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛ با اشاره به زلزله شب گذشته در شهرستان پارس آباد اظهار داشت: زلزله ای به قدرت ۵/۴ ریشتر شب گذشته در شهرهای پارس آباد،اصلاندوز،تازه کند و اسلام آباد رخ داد که خوشبختانه تلفات جانی در بر نداشت.

فرماندار شهرستان پارس آباد تصریح کرد: در این زمین لرزه که مرکز آن در خاک جمهوری آذربایجان اتفاق افتاد،تنها ۶ مصدوم در بر داشت که ۵ نفر بصورت سرپایی در بیمارستان این شهرستان مداوا شدند و یک نفر نیز به بیمارستان مرکز استان اعزام شد.

وی با اشاره به اینکه تنها یک کودک ۱۲ ساله به دلیل رعب و وحشت در این زمین لرزه دچار ایست قلبی شده بود، افزود: خوشبختانه این کودک نیز توسط اکیپ اورژانس پارس آباد احیا شد و جهت قدامات بعدی و مراقبت های ویژه به یکی از بیمارستانهای مرکز استان اعزام شد.

صمدی در ادامه با اشاره به اینکه بلافاصله پس از وقوع زلزله دستور آماده باش برای  اکیپ های امداد و نجات صادر شد،افزود:با تشکیل شورای مدیریت بحران شهرستان پارس آباد،اکیپ های امداد و نجات جهت برآورد میزان خسارت این زمین لرزه به شهرها و روستاهای اطراف اعزام شدند،که عمده ترین خسارت در بخش های تاسیسات زیربنایی و ترک هایی که عمدتا در اماکن مسکونی،تجاری ،صنعتی و دامی بود،برآورد شده و پیگیری های لازم از طریق ستاد مدیریت بحران شهرستان و استان انجام خواهدشد.

 

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 5247
  • بازدید دیروز: 7132
  • کل بازدیدها: 4804862
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي