18:52:00 - دوشنبه 21 آگوست 2017
زمان رسیدگی به پرونده «آتنا» در دادگاه
رییس کل دادگستری استان اردبیل از رسیدگی به پرونده «آتنا» در ۴ شهریور ماه در دادگاه کیفری یک استان اردبیل خبر داد.

رییس کل دادگستری استان اردبیل از رسیدگی به پرونده «آتنا» در ۴ شهریور ماه در دادگاه کیفری یک استان اردبیل خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا به نقل از  ایسنا، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی قاصدی  گفت: جلسه رسیدگی به پرونده آتنا ۴ شهریورماه در دادگاه کیفری یک استان اردبیل برگزار می شود.

حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی قاصدی رییس کل دادگستری استان اردبیل ۱۱ مردادماه در  گفت‌وگو با ایسنا گفته بود : این پرونده به دادگاه ارسال شده ولی فعلا جلسه‌ای برگزار نشده است.

وی افزود: اگر در حکم دادگاه اجرای علنی حکم لحاظ شود و اگر صلاح عمومی در اجرای علنی باشد، حکم به صورت علنی اجرا خواهد شد.

وی ضمن یادآوری اینکه هنوز جلسه دادگاه برگزار نشده است، افزود: بررسی‌ها در این پرونده در دادگاه شروع شده است.

قاصدی اضافه کرد: متهم این پرونده به زندان اردبیل منتقل شده است.

رییس کل دادگستری استان اردبیل در ۷ مردادماه نیز در گفت‌وگو با ایسنا از صدور کیفرخواست در پرونده قتل «آتنا» خبر داد  و گفت: ان شاءالله در اولین فرصت، دادگاه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی قاصدی ۲۸ تیرماه با اشاره به اعتراف‌های قاتل آتنا به جرائم دیگر به ایسنا گفته بود: در حال حاضر به پرونده جرائم دیگر رسیدگی نمی‌شود و اولویت با پرونده قتل آتنا است.

ناصر عتباتی دادستان عمومی و انقلاب استان اردبیل در ۸ مردادماه در گفت‌وگو با ایسنا، اعلام کرده بود: اخباری در فضاهای مجازی در خصوص خودکشی قاتل آتنا منتشر شده که صحت ندارد و  در این زمینه با عاملان انتشار اکاذیب در فضای مجازی برخورد جدی خواهد شد

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 920
  • بازدید دیروز: 1407
  • کل بازدیدها: 4897428
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي