11:35:03 - شنبه 22 جولای 2017
با هدف پاسخ به نیازهای درمانی؛
ساختمان بیمارستان در دست احداث پارس‌آباد تحویل شود
اردبیل – رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل خواستار تحویل ساختمان بیمارستان در دست اجرای پارس‌آباد با هدف پاسخ به نیازهای درمانی این شهرستان در مهلت مقرر شد.

به گزارش ارس رسا قدرت اخوان اکبری در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: بیمارستان ۱۴۷ تخت خوابی پارس‌آباد چندین سال است آغاز شده و تا به امروز ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی افزود: به دلیل اینکه ضریب اشغال تخت‌های بیمارستانی در پارس‌آباد ۸۰ درصد است ضروری است بیمارستان جدید در اسرع وقت به مجموعه امکانات درمانی آن اضافه شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان تأکید کرد: با توجه به اینکه مجری ساخت اداره راه و شهرسازی است، این اداره کل قول مساعد داده ساختمان تا پایان شهریورماه تحویل شود که امید می رود در این تاریخ ساختمان در اختیار علوم پزشکی قرار گیرد.

اخوان اکبری تصریح کرد: تجهیزات این بیمارستان به صورت کامل خریداری شده و به محض تحویل ساختمان، تجهیز بیمارستان و شروع به کار آن در دستور کار است.

وی متذکر شد: با توجه به نیاز ساکنان به خدمات درمانی بیمارستان فعلی پارس‌آباد با ۷۰ تخت بعد از احداث ساختمان جدید همچنان به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همچنین به احداث بخش MRI در بیمارستان پارس‌آباد اشاره کرد و گفت: این مجموعه نیز به صورت BOT احداث می‌شود.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 1318
  • بازدید دیروز: 1190
  • کل بازدیدها: 4902391
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي