خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
19/05/29 12:33
شناسه خبر : 31785

سال جاری سال تحقق شعارهای مقام معظم رهبری است

علایی افزود: توزیع تسهیلات و اشتغال و سرمایه‌گذاری در استان بر اساس قابلیت‌ها و شاخص های جمعیتی شهرستان ها و مناطق استان توزیع و ساماندهی می‌شود. ...

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛ کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان پارس آباد امروز چهارشنبه با حضور فرماندار، معاونت برنامه ریزی و توسعه و مدیران دستگاههای شهرستان پارس‌آباد در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار شهرستان پارس آباد گفت: اقتصاد باید مردمی بوده و به مردم واگذار شود اگر مردمی باشد هم مولد خواهد بود و هم پویا و متحرک خواهد بود که این همان اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی و مطابق با فرامین مقام معظم رهبری است.

علایی تصریح کرد: در سال جاری تمامی تولیدی ها و شرکت ها و سرمایه گذاری هایی که در شهرستان انجام شده و در طول سالیان غیرفعال یا تعطیل و راکد شده اند مجددا به چرخه تولید باز خواهند گشت.

وی افزود: مسئولان و مدیران دستگاه ها مرتبا باید از تولید ها و شرکت های تولیدی بازدید نموده و وضعیت آن ها را رصد نمایند تا قبل از تعطیلی و یا بروز مشکلات برای تولیدی ها از تعطیل شدن آنان جلوگیری به عمل آورند.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد خاطرنشان کرد: بالغ بر ۵۹ میلیارد تومان در سال گذشته تسهیلات به متقاضیان ارائه شده که مجموعاً ۳۲۱۰ نفر اشتغال پایدار ایجاد نموده است، این آمار مازاد بر سهمیه شهرستان بوده که این عملکرد قابل قبولی برای دستگاهها و مدیران آن می باشد.

وی یادآور شد: در سال ۹۸ نیز تعهد اشتغال در کل استان بیش از ۲۶ هزار نفر برای کل استان می باشد که سهم شهرستان پارس آباد از این رقم بیش از ۳۴۰۰ نفر برآورد شده است.

او افزود: توزیع تسهیلات و اشتغال و سرمایه‌گذاری در استان بر اساس قابلیت‌ها و شاخص های جمعیتی شهرستان ها و مناطق استان توزیع و ساماندهی می‌شود.

فرماندار شهرستان پارس آباد ملاک ارزیابی دستگاهها در شهرستان پارس آباد را اجرای صحیح سیاست‌های دولت و همکاری و همراهی با دستگاههای عنوان کرد و افزود: عملکرد دستگاهها بر اساس همراهی و هماهنگی و اجرای سیاستهای دولت در استان و شهرستانها می باشد که در سال گذشته به خوبی تحقق یافت.

فرماندار شهرستان پارس آباد سال جدید را سوال تحقق شعارهای مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: در سال جاری با زیر ساختها و سرمایه گذاری که در زمینه تولید محصولات گلخانه ای ایجاد شده است،همچنین حوزه صنایع تبدیلی و تکمیلی از جمله پالایش ذرت و کنسانتره میوه و توسعه بخش شیلات؛ دستاورد ها و اقدامات گسترده ای را برای سرمایه گذاری و اشتغال در این شهرستان برنامه ریزی کرده ایم.

علایی در پایان رضایتمندی مردم را رضایتمندی پروردگار دانست و گفت: رضایتمندی پرورگار در گرو رضایت مندی مردم است و تمام تلاش ما باید به این موضوع معطوف شود.

 

خبرنگار: رضا امیرپور