14:03:49 - سه‌شنبه 16 ژانویه 2018
سرمایه گذاری ۱۴۴ میلیاردی برای بیش از ۶۳ طرح و پروژه عمرانی در پارس اباد
فرماندار شهرستان پارس آباد گفت : پروژه بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی بزرگترین پروژه بعد از فرودگاه است که در دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛جلسه شورای اداری شهرستان پارس آباد مغان امروز(سه شنبه) پیش از ظهر با حضور فرماندار،امام جمعه،فرمانده سپاه ناحیه،فرمانده انتظامی و جمعی از روسای ادارات و نهادهای شهرستان پارس آباد در سالن اجتماعات فرمانداری پارس اباد برگزار گردید.

در این جلسه فرماندار شهرستان پارس اباد با تاکید بر اهمیت اطلاع رسانی در خصوص عملکرد دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی آن را یک وظیفه خطیر برای دستگاهها بر شمرد و افزود: اطلاع رسانی یک وظیفه مهم و سرنوشت سازی است که تنها وظیفه روابط عمومی و خبرنگاران نیست بلکه باید همه دست اندرکاران دولت و نظام به این امر خطیر اهتمام ورزند و اینگونه نباشد که کاستی ها و کژی ها بزرگنمایی و نکات قوت نادیده گرفته شده و سبب یاس و ناامیدی مردم و بهانه به دست دشمنان و فرصت طلبان باشد.

وی با انتقاد از مسئولان و روسای برخی ادارات و عدم تکریم و احترام به ارباب رجوع؛ از تشکیل واحد بازرسی و سرکشی سرزده به ادارات سخن گفت و تاکید کرد:باوجود مشغله کاری و ذیق وقت بنده تا جایی که توانسته ام به تمامی ملاقات ها و مراجعات پاسخ داده و به مشکلات مردم رسیدگی نموده ام،اما متاسفانه ملاقات با برخی از روسای ادارات برای ارباب رجوع بسیار دشوار و دست نیافتنی شده است.

صمدی گفت: روسای ادارات باید در طول هفته برای ارباب رجوع وقت مشخصی تعیین کنند و در روز ملاقات به مشکلات و سوالات ارباب رجوع پاسخ گو باشند.

رئیس شورای تامین پارس اباد، از افنتاح ۶۳ طرح و پروژه عمرانی و سرمایه گذاری به ارزش ۱۴۴ میلیارد تومان در دهه فجر امسال خبر داد و گفت:۶۳ طرح و پروژه عمرانی با اعتبار بالغ بر ۱۴۴ میلیارد تومان در دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید.

وی به پروژه بیمارستان ۱۶۰  تختخوابی بعنوان بزرگترین پروژه بعد از فرودگاه نیز اشاره کرد و گفت: بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی بزرگ پارس آباد در دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید و با افتتاح از پروژه بسیاری از مشکلات درمانی و بهداشتی شهروندان مرتفع خواهد شد.

فرماندار شهرستان پارس آباد افتتاح فاز دوم مسکن مهر را نیز تایید کرد و افزود: فاز دوم پروژه مسکن مهر یکی دیگر از پروژه هایی است که با ۱۲۹۶ واحد در ایام دهه مبارک فجر به بهره برداری خواهد رسید.

بلیط فروشی و آغاز رسمی پروازهای فرودگاه پارس آباد از دیگر پروژه های قابل افتتاح در دهه فجر امسال است که فرماندار شهرستان پارس آباد نوید بهره برداری از آن را به مردم غیور و همیشه در صحنه پارس اباد قول دادند.

بهره برداری از چند مدرسه آموزشی و راه و ساختمان و چندین پروژه  مهم دیگر مجموع پروژه های قابل بهره برداری و افتتاح در دهه فجر سال جاری است که رئیس شورای اداری شهرستان پارس آباد بر آنها تاکید کردند.

او با بیان اینکه دولت در دو بازه زمانی هفته دولت و دهه فجر کارنامه خود را به منصه ظهور میگذارد ، تاکید کرد: دولت باید بتواند در این دو بازه زمانی عملکرد خود را با زمان قبل از انقلاب به مردم نشان داده و تفاوت قبل و بعد انقلاب را برای مردم تفهیم نماید.

فرماندار گفت:برخی پروژه ها هم اکنون نیز قابل افتتاح هستند اما تلاش ما اینست تا پس از تجهیز کامل پروژه نظیر نیروی انسانی و امکانات و تجهیزات طرح و پروژه آن را به بهره برداری برسانیم تا مردم بتوانند از مواهب کامل آن بهره مند شوند.

 

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 4712
  • بازدید دیروز: 7132
  • کل بازدیدها: 4804327
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي