خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
19/07/21 13:34
شناسه خبر : 31884

سفر معاون وزیر بهداشت به شهرستان پارس آباد دستاورد چشمگیری داشت

فرماندار شهرستان پارس آباد با اشاره به شایعات اخیر در خصوص سفر معاون وزیر بهداشت اظهار داشت: برخی ها علیرغم توصیه ها و تذکرات فراوان برای انسجام، وحدت و یکپارچگی در راستای توسعه منطقه به دنبال نفاق و افتراق اقشار مردم هستند. ...

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا؛ جلسه ستاد بازآفرینی پایدار محدوده ها و محلات هدف شهر پارس آباد با حضور روحی مدیر قراردادهای استانداری ،فرماندار شهرستان پارس آباد،معاونت امور عمرانی،شهردار و رییس شورای شهر پارس آباد و دیگر مدیران و روسای دستگاههای مرابط در سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل شد.

فرماندار و رئیس ستاد بازآفرینی پارس آباد تصریح کرد: مادامی که شوراها و شهردار با همدیگر منسجم و یکدست نشوند ، توسعه شهر خیالی باطل ، عبث و بیهوده است و هر مدیری که برای شهرداری یا هر دستگاهی منصوب می شود قاعدتا باید از نکات قوت مدیر قبلی بهترین و مناسب ترین بهره برداری را نموده و نکات ضعف و خلاء آن را اصلاح یا تقویت نمایند.

وی یادآور شد: خلاء مسئولیت پذیری در یک مجموعه از سوی برخی افراد کل سیستم را با چالش مواجه می کند و باید با کسانی که در قبال وظایف شان احساس مسئولیت ندارند، به طور جدی برخورد کرده و در صدد اصلاح یا تقویت آنان برآمد.

علایی خاطر نشان ساخت: فرصت سوزی در زمان حال غیر قابل توجیه است و باید با استفاده از ردیف های اعتباری مقطعی که از سوی برخی دستگاه ها، ادارات کل و وزارتخانه برای پروژه ها تخصیص داده می شود،بهترین بهره را برد.

علایی گفت: سفر معاون وزیر بهداشت به شهرستان پارس آباد دستاورد زیادی برای این منطقه به ارمغان آورد که یکی از این دستاوردها دستگاه آزمایشگاهی ام آر آی بود که سالهاست فقدان آن در شهرستان پارس آباد مردم را به زحمت انداخته و خسارات جبران ناپذیری را برای آنان تحمیل کرده بود.

وی با بیان اینکه برخی ها علیرغم توصیه ها و تذکرات فراوان برای انسجام، وحدت و یکپارچگی در راستای توسعه منطقه به دنبال نفاق و افتراق اقشار مردم هستند،ابراز داشت: تشویش اذهان عمومی با تبیین مباحث دعوت از وزیر برای حضور در منطقه توسط نماینده و فرماندار مصداق بارز فرافکنی بوده و مستمسکی برای تخریب برخی چهره ها می باشد در حالیکه این دعوت از ماهها قبل و به درخواست نماینده محترم و وعده وزیر در سفر قبلی به شهرستان پارس آباد اتفاق افتاده است و کار ارزشمند نماینده محترم غیرقابل کتمان است.