20:31:33 - شنبه 29 آوریل 2017
محمد رضا خاتمی:
سه هفته دیگر روحانی را بار دیگر به ریاست جمهوری انتخاب می کنیم
محمدرضا خاتمی گفت: با اراده قوی سه هفته دیگر روحانی را بار دیگر به ریاست جمهوری انتخاب خواهیم کرد.

به گزارش ارس رسا به نقل از ایرنا، محمد رضا خاتمی روز شنبه در همایش ستاد جوانان روحانی که در اریکه ایرانیان برگزار شد، افزود: از مدت ها پیش این تصور بود که شور و شوق در انتخابات نیست ولی به همت جوانان و مردم شاهد اوج گیری این شور هستیم.
خاتمی اظهار داشت: به عنوان جریان سیاسی مایل هستیم برابر ما رقیبان توانمند و قدری باشند که هم قدرت انتخاب مردم بالا برود و هم با بیان برنامه هایشان گامی برای آبادانی کشور بردارند.
وی تاکید کرد: امروز شاهد هستیم کسانی را وارد عرصه کرده اند که مهمترین سابقه آنها شکست در انتخابات یا حتی نداشتن یک روز سیاست ورزی و اداره کشور است.
خاتمی گفت: با اراده قوی سه هفته دیگر روحانی را بار دیگر به ریاست جمهوری انتخاب خواهیم کرد ولی از او می خواهیم در برخورد با موانع قاطع باشد.
وی تاکید کرد: از روحانی می خواهیم همه مردم و اقوام جامعه را به یک چشم بنگرد و فرصت ها را برای همه ایرانیان فراهم کند و جایگاه زنان و جوانان را در اداره امور کشور فراتر از شعار فراهم سازد.
وی خطاب به روحانی گفت: همه این تجمع ها برای آن است که ایرانی آباد داشته باشیم و امروز پروژه ما برای چهار سال نیست بلکه تداوم اصلاحات، اعتدال و تدبیر برای هشت سال آینده است.
وی افزود: حجم خرابی ها آن قدر زیاد است که نه دولت هشت ساله بلکه دولت ١۶ ساله برای رفع خرابی ها و بازگشت به سال ٨۴ لازم است.
خاتمی اظهار داشت: البته از انتخابات شوراها هم نباید غافل بود و سخن اول من با کاندیداها در هر مسئولیتی این است که جا را برای نسل جوان باز کنید.
وی اضافه کرد: توصیه دیگر به شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان است که به دنبال نوآوری و چهره های پاکدست باشید تا پس از چهار سال شاهد تاریکخانه ای برای فساد و تباهی نباشید.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 1115
  • بازدید دیروز: 9569
  • کل بازدیدها: 4938140
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي