10:22:55 - چهارشنبه 19 جولای 2017
با تخصیص 20 میلیارد ریال اعتبار؛
سکونتگاه‌های غیررسمی پارس‌آباد احیا می شود
فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: ۲۰ میلیارد ریال برای زیرساخت و بازسازی و احیای همه‌جانبه محلات و سکونتگاه‌های غیررسمی شهرستان پارس‌آباد اختصاص یافته است.

به گزارش پایگاه خبری – ارس رسا به نقل از «شهر فردا»، اکبر صمدی صبح امروز در جلسه ستاد بازآفرینی پایدار محدوده‌ها و محلات هدف پارس‌آباد اظهار داشت: برنامه‌ریزی برای احیا، بهسازی و نوسازی هشت محله به عنوان سکونتگاه‌های غیرمجاز پارس‌آباد امری مهم بوده که در این راستا باید اقدامات لازم انجام شود.
وی افزود: این سکونتگاه‌ها از زمان دور بدون رعایت قوانین شهرسازی و عمرانی احداث شده و اغلب دچار مشکلات متعدد هستند و در این راستا باید تمامی دستگاه‌های متولی به ویژه نهادها و دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی با هماهنگی و همکاری در اجرای زیرساخت، بازسازی و احیای فرهنگی، اجتماعی، آموزشی، ورزشی و انتظامی قدم‌های موثری بردارند.
فرماندار شهرستان پارس‌آباد از اختصاص ۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای بازسازی و احیای سکونتگاه‌های غیررسمی شهرستان پارس‌آباد خبر داد و گفت: تشکیل جلسات منظم و فعال کردن کارگروه‌های مربوطه برای توسعه همه‌جانبه این محلات امری مهم و ضروری بوده که باید توجه ویژه‌ای به این حوزه انجام شود.
صمدی با اشاره به اهداف مهم بازآفرینی پایدار محلات شهر پارس‌آباد تصریح کرد: در راستای فقرزدایی از محلات سکونتگاه‌های غیررسمی و احیای این مناطق به شکلی مناسب و صحیح باید برش شهرستانی برای اجرای این طرح توسط مسئولان امر تهیه و تدوین شده و زمینه برای اجرایی و عملیاتی شدن آن فراهم شود.
فرماندار شهرستان پارس‌آباد از مطالعه ۳ پروژه پایدار با اعتبار ۱۱ میلیارد ریال در پارس‌آباد خبر داد و افزود: انتظار می‌رود اعتبارات اختصاص یافته برای احیای سکونتگاه‌های غیررسمی شهرستان پارس‌آباد به صورت حداکثری تخصیص یابد تا بتوانیم در این زمینه اقدامات لازم و اساسی را انجام داده و شاهد بهسازی این مکان‌های هدف در سطح شهرستان باشیم.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 439
  • بازدید دیروز: 1585
  • کل بازدیدها: 4903097
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي