7:41:57 - سه‌شنبه 14 سپتامبر 2021
 سید حسن نصرالله دبیرکل جنبش حزب الله از تشکیل کابینه دولت جدید لبنان استقبال کرد
 سید حسن نصرالله دبیرکل جنبش حزب الله از تشکیل کابینه دولت جدید لبنان استقبال کرد. نصرالله : ما از تشکیل کابینه دولت استقبال می‌کنیم و از همه کسانی که در این مهم نقش داشتند تشکر می کنیم. از حسان دیاب نخست وزیر پیش برد امور به خاطر صبرش و قبول این مسؤولیت تشکر می کنیم.

 سید حسن نصرالله دبیرکل جنبش حزب الله از تشکیل کابینه دولت جدید لبنان استقبال کرد.

نصرالله :

ما از تشکیل کابینه دولت استقبال می‌کنیم و از همه کسانی که در این مهم نقش داشتند تشکر می کنیم.

از حسان دیاب نخست وزیر پیش برد امور به خاطر صبرش و قبول این مسؤولیت تشکر می کنیم.

اولویت دولت کنونی باید نجات کشور از فروپاشی، انجام اصلاحات و معیشت مردم باشد.

تکمیلى |

دبیرکل حزب الله : تأمین سوخت برای بیمارستان های دولتی، آسایشگاه ها و خانه های سالمندان رایگان خواهد بود

▫️سید حسن نصر الله و موضوع کشتی های حامل سوخت از ایران به لبنان :

ما در خصوص کشتی اول دو گزینه داشتیم لبنان یا سوریه.
برای اینکه برخی طرف ها دچار مشکل نشوند، تصمیم گرفتیم تا این کشتی به سوریه ارسال شود و موافقت اولیه برای میزبانی از این کشتی انجام شد.

نخستین کشتی حامل سوخت در بندر بانیاس یکشنبه شب پهلو گرفت و امروز کار تخلیه سوخت کشتی پایان یافت و انتقال مشتقات نفتی به بقاع روز پنجشنبه آغاز می شود.

محاسبات برخی ها که می گفتند وعده اعزام کشتی، مصرف رسانه‌ای دارد و محقق نمی شود و امیدوار بودند اسرائیلی ها کشتی ها را هدف قرار دهند، اشتباه از آب درآمد. اسرائیل در تنگناست و معادله بازدارندگی موجود، از رسیدن کشتی نخست حمایت کرد.

مقدمات اداری برای ارسال کشتی سوم حامل بنزین از ایران نیز انجام شده است و کشتی چهارم نیز حامل گازوئیل خواهد بود و بعدا فرستاده خواهد شد. دولت جدید، درباره کشتی های بعدی تصمیم خواهد گرفت.

ما به دنبال تجارت و کسب سود از این کشتی ها نیستیم، هدف ما کاهش رنج مردم است و این سوخت به تمامی گروه ها و مناطق لبنان داده می شود و اینطور نیست که به گروهی داده شود و از گروهی دریغ گردد.

وبرخی احزاب لبنانی در وارد کردن سوخت از ایران ملاحظاتی دارند و ما این موضوع را درک می کنیم و می خواهیم بخشی از سوخت لبنان بواسطه واردات از ایران تامین شود.وردی

تأمین سوخت برای بیمارستان های دولتی، آسایشگاه ها و خانه های سالمندان رایگان خواهد بود و تأکید کرد که سوخت باید به دست مردم برسد و نباید به بازار سیاه برسد.

 

۶

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 1654
  • بازدید دیروز: 7996
  • کل بازدیدها: 4871461
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي