13:38:53 - سه‌شنبه 24 اکتبر 2017
سید مرتضی سید کلان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پارس آباد شد
به گزارش ارس رسا ؛ در مراسمی با حضور فرماندار شهرستان پارس اباد و مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اردبیل ، سید مرتضی سید کلان به سمت رئیس اداره ورزش و جوانان پارس آباد منصوب شد. سید مرتضی سید کلان که پیش از این و پس از عزل موسی زادگان بعنوان سرپرست این

به گزارش ارس رسا ؛ در مراسمی با حضور فرماندار شهرستان پارس اباد و مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اردبیل ، سید مرتضی سید کلان به سمت رئیس اداره ورزش و جوانان پارس آباد منصوب شد.

سید مرتضی سید کلان که پیش از این و پس از عزل موسی زادگان بعنوان سرپرست این اداره معرفی شده بود،با حکم مدیر کل ورزش و جوانان استان پس از ماهها بلاتکلیفی به سمت رئیس این اداره منصوب شد.

با وجود ماهها بلاتکلیفی در نصب ریاست اداره ورزش و جوانان پارس اباد و انتقاد و نارضایتی اهالی ورزش و ورزش دوستان این شهرستان از عدم انتصاب مدیری مقتدر و توانمند دارای تجربه و آشنا به علم روز و برخوردار از سوابق قهرمانی و ورزشی در راس این اداره،در نهایت تغییر قابل توجهی در مدیریت این اداره که مدیریت ورزشی دومین شهرستان استان و دارای ظرفیت ها و پتانسیل های بالقوه ورزشی که قهرمانان و نامداران زیادی را به ورزش کشور تحویل داده است،ملاحضه نشد و تنها به یک جابجایی جزئی اکتفا شد.

ورزشکاران و دلسوزان ورزش شهرستان معتقدند با ابقاء سید کلان در راس امورات ورزشی شهرستان انتظار چندانی در توسعه و ارتقاء سطح ورزشی شهرستان نمی رود و علی ایحال حفظ ارزش ها و سرمایه های فعلی و از دست ندادن آنها تنها امید و آرزوی دلسوزان و مجربان این قشر مهم و تاثیر گذار شهرستان است لذا امید میرود مسئولان ورزش استان خصوصا فرماندار دلسوز و ساعی شهرستان پارس اباد با توجه به اقضائات فعلی شهرستان گام ها و اقدامات درخور توجهی را در زمینه حفظ سرمایه های ورزشی شهرستانبه انجام رسانند.

آن چیزی که در این میان مورد توجه است این است که شهرستان پارس آباد علیرغم برخورداری از مدیران و قهرمانان ورزشی متعدد و دلسوز و آشنا به کمبودها و نواقص شهرستان،چرا از مدیران و مسئولان سطح پایین و کم تجربه بهره برده میشود.

 

 

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 3521
  • بازدید دیروز: 1585
  • کل بازدیدها: 4906179
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي