خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
20/01/01 11:51
شناسه خبر : 32292

رئوس سفر فرستاده ویژه رئیس جمهور به شهرستان پارس آباد

سیمای کلی سفر فرستاده ویژه رئیس جمهور به شهرستان های شمال استان اردبیل در طول دو روز و افتتاح و کلنگ زنی از طرح ها و پروژه های شمال استان در نهایت با ویدئو کنفرانس رئیس جمهور در افتتاح مشترک طرح های استان اردبیل به پایان رسید. ...

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا؛ عباس کشاورز سرپرست وزارت جهاد کشاورزی و نماینده ویژه رئیس جمهور و معاونان وی مهندس اورنگی و اکبری در راس هیاتی روز شنبه ۱۱ قبل از ظهر در فرودگاه پارس آباد با استقبال مسئولین و مدیران کل و عدالت حاجی پور فرماندار این شهرستان همراه شد.

نماینده رئیس جمهور پس از ورود به فرودگاه شهرستان پارس آباد در ایتدا عازم گلزار شهدای گمنام شد و پس از زیارت مرقد شهدا وارد فرمانداری شهرستان پارس اباد شد.

SONY DSC

برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان پارس آباد با حضور معاون ویژه رئیس جمهور و معاونان وزرات جهاد کشاورزی دومین بخش از برنامه سفر فرستاده ویژه رئیس جمهور به شهرستان پارس آباد بود که با سخنرانی فرماندار این شهرستان،امام جمعه موقت،نماینده شهرستان های پارس آباد،بیله سوار و اصلاندوز و معاون وزارت جهاد و سرپرست وزارت جهاد و فرستاده رئیس جمهور به کار خود پایان داد.

افتتاح فاز اول گلخانه ۱۵۰۰ هکتاری در شهرک گلخانه ای به وسعت ۵۰ هکتار مربوط به بخش خصوصی و کلنگ زنی فاز دوم این گلخانه به وسعت ۳۴۵ هکتار از دیگر برنامه های سفر نماینده ویژه رئیس جمهور به شهرستان پارس آباد بود.

کلنگ زنی  گلخانه ۱۰۰ هکتاری شرکت پارس در سه راهی عزیزکندی ، کلنگ زنی پروژه آبرسانی به ۳۲ قشلاق و روستاهای شهرستان اصلاندوز با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریالی اولین بخش از برنامه های دومین روز سفر نماینده ویژه رئیس جمهور در بخش شهرستان اصلاندوز از دیگر برنامه های این سفر بود.

حضور در مراسم ویژه افتتاح همزمان پروژه های استان اردبیل و افتتاح پروژه پایاب سد خدافرین با دستان ریاست محترم جمهوری دکتر روحانی از طریق ویدئو کنفرانس آخرین بخش از برنامه های سفر فرستاده ویژه رئیس جمهور در سفر به شهرستان پارس آباد بود که با همراهی فرماندار شهرستان پارس آباد و مدیران دستگاهها به انجام رسید.

SONY DSC

خبرنگار: رضا امیرپور