11:45:21 - پنج‌شنبه 27 جولای 2017
به مناسبت روز اردبیل
“شاه اسماعیل” امشب به روی صحنه می‌رود
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان پارس‌آباد گفت: نمایش «شاه اسماعیل» نوشته علی حسن زاده و به کارگردانی غریب منوچهری امشب و فردا شب در مجتمع فرهنگی و هنری فدک اجرا می‌شود.

به گزارش ارس رسا ،غریب منوچهری عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از اردبیل، با اعلام این خبر افزود: شاه اسماعیل، یکی از شخصیت‌های مهم و تأثیرگذار تاریخ ایران است و در صحنه‌هایی از این نمایش به بعد زندگی شاعرانه او پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه موسیقی نمایش بر اساس اشعار شاه اسماعیل خطایی تنظیم و ارائه می‌شود، تصریح کرد:  این نمایش در روزهای چهارم و پنجم مرداد ماه به مدت دو شب در مجتمع فرهنگی و هنری فدک به روی صحنه خواهد رفت.

منوچهری افزود: این دو اجرا با مساعدت و همکاری دبیرخانه روز اردبیل، حوزه هنری اردبیل و اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان برای عموم علاقه مندان در  ساعت ۲۱ شب اجرا می‌شود.

به گفته وی بازیگران نمایش «شاه اسماعیل» همگی از شهرستان پارس‌آباد هستند.

رئیس فرهنگ و ارشاد شهرستان پارس‌آباد عنوان کرد: این شهرستان به عنوان دومین شهرستان استان دارای  شش گروه نمایش است که از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد سالامی دارای پروانه هستند و در آینده نزدیک انتخابات انجمن هنرهای نمایش در این شهرستان برگزار خواهد شد.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 4564
  • بازدید دیروز: 1585
  • کل بازدیدها: 4907222
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي