خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
16/08/14 21:09
شناسه خبر : 20227

کشت و صنعت و دامپروری مغان در سند توسعه چشم انداز اقتصاد مقاومتی نقش مهمی ایفا خواهد کرد.

ارس رسا : حضور کمال الدین پیرموذن مشاورعالی وزیر صنعت، معدن وتجارت و عضو هیئت مدیره شرکت های صنعتی کشوردر شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان پیرمؤذن: کشت و صنعت و دامپروری مغان در سند توسعه چشم انداز اقتصاد مقاومتی نقش مهمی ایفا خواهد کرد. اروجعلی محمدی:کشت و صنعت مغان کانون اقتصاد مقاومتی است ...

ارس رسا : حضور کمال الدین پیرموذن مشاورعالی وزیر صنعت، معدن وتجارت و عضو هیئت مدیره شرکت های صنعتی کشوردر شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان

photo_2016-08-14_20-52-42

پیرمؤذن: کشت و صنعت و دامپروری مغان در سند توسعه چشم انداز اقتصاد مقاومتی نقش مهمی ایفا خواهد کرد.
اروجعلی محمدی:کشت و صنعت مغان کانون اقتصاد مقاومتی است و این شرکت از کما خارج شده لذا همه توان خود را بکار گرفته ایم تا این شرکت در مسیر توسعه قرار گیرد. محمدی افزود:
ما مد نظر داریم تا کارگروهی زبده و آشنا به اصول نوین کشاورزی برای ساماندهی کشاورزی و برطرف نمودن مشکلات کشاورزان تشکیل دهیم و ادر زمینه تولید بذر و فرآیند کاشت وداشت وبرداشت به خروجی مثبت و مطابق با استاندارد جهانی در امر کشاورزی دست یابیم.
اروجعلی محمدی با بیان اینکه خسارت و ضررو زیان هایی که برای زمین های مزروعی ناشی از آبیاری غرآبی وارد شده باید برطرف شود و با تغییر الگوی ساختار زمینه مطلوب فراهم گردد.