خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
20/11/14 09:13
شناسه خبر : 33250

شرکت پارس، یار و یاور عشایر مغان

مدیر عامل شرکت ملی کشت و صنعت و دامپروری پارس گفت: این شرکت همواره یار و یاور عشایر مغان به عنوان نجیب ترین و زحمتکش ترین قشر جامعه است . ...

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا؛ اکبر محمد زاده با اشاره برخورد برخی از کارکنان بخش حفاظت این مجموعه با تعرض کنندگان به اموال شرکت پارس، اظهار کرد: کشت و صنعت پارس همیشه خود را پشتیبان و حامی عشایر این خطه می داند و در این راستا اقدامات عملی خوبی انجام داده است.

 

وی با اشاره به فرمایشات و بیانات امام راحل در خصوص عشایر ادامه داد: امام خمینی (ره) فرموده اند “عشایر ذخایر انقلاب هستند” و از این رو ما وظیفه داریم از این قشر کم توقع و فعال جامعه، که با حداقل امکانات نقش به سزایی در تولید و اقتصاد مملکت دارند حمایت کنیم.

 

وی به رشادتها و ایثارگری ها و فداکاری های جامعه عشایری در دفاع از تمامیت ارضی مملکت و صیانت پاسداری از مرزهای منطقه اشاره و بیان کرد: ما باید در برآورده کردن نیازها و گشودن گره از مشکلات این عزیزان از هیچ کوششی فروگذار نکنیم.

 

محمدزاده با بیان اینکه حمایت و پشتیبانی از عشایر منطقه، از برنامه های اولویت دار شرکت پارس است ، گفت: اجاره اراضی شرکت به قیمت مناسب به اهالی قشلاقات، تحویل کلش و بقایای تمامی محصولات زراعی کل مزارع شرکت  پس از برداشت به صورت رایگان به اهالی قشلاقهای همجوار برای تعلیف دام عشایر و تحویل سرچری یونجه به قیمت خیلی مناسب به دامداران و عشایر منطقه از آن جمله می باشد که در تاریخ شرکت بی سابقه است.

 

وی با بیان اینکه  : این شرکت به عنوان امانتدار سهامداران و دولت( شرکت شهرکهای کشاورزی ) از تمامیت اراضی و از مزاحمتها و موانع تولید محصولات استراتژیک نظیر بذور  ذرت،  کلزا، گندم و جو محافظت می نماید

مدیر عامل کشت و صنعت پارس با اشاره به نقش این شرکت در توسعه و پیشرفت همه جانبه منطقه افزود: شرکت پارس از بنگاه های اقتصادی پیشرو و پیشتاز کشور است لذا همه باید برای رونق و تعالی هرچه بیشتر آن تلاش کنیم.