9:20:42 - پنج‌شنبه 6 فوریه 2020
کاظم پور مدیر عامل شرکت پارس در مراسم جشن دهه فجر:
شرکت پارس پیشتاز تولید بذور محصولات کشاورزی در کشور
مدیر عامل شرکت پارس ابراز داشت: تبدیل ۳۸۰ هکتار از اراضی دیم به آبی و تولید بذور مختلف از اهداف و طرح های آتی شرکت پارس است که فرایند آن از سال ۹۹ استارت خواهد خورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛ دکتر ارسلان کاظم پور مدیر عامل شرکت کشت و صنعت پارس در مراسم جشن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که با حضور فرماندار شهرستان پارس آباد،امام جمعه موقت پارس آباد،فرماندهان نظامی و انتظامی و دیگر مدیران دستگاهها و پرسنل زحمتکش این شرکت برگزار شد؛گفت: تمامی موفقیت های شرکت پارس در زمینه تولید محصولات کشاورزی مدیون پرسنل و کارگران زحمتکش شرکت پارس است.

دکتر کاظم پور تصریح کرد: امروز پرسنل شرکت پارس مرزها را در نوردیده و تولیدات این شرکت به بیشترین میزان در طول تاسیس خود رسیده است.

مدیر عامل شرکت پارس تاکید کرد: این شرکت در نظر دارد تولید بذر گلرنگ و بذر آفتاب گردان را نیز به مجموع تولید بذورات خود اضافه کند.

کاظم پور اطهار داشت: بذر ذرت که پیشتر در انحصار خارجی ها بود و پیش از این با یکصدهزار تومان و با تحمیل هزینه های گزاف در خارج کشور برای کشاورزان تهیه می شد، اکنون رکورد شکنی شده و با ۳۷ هزار تومان توسط شرکت پارس برای کشاورزان عزیز کشور عرضه می شود.

مدیر عامل شرکت پارس ابراز داشت: تبدیل ۳۸۰ هکتار از اراضی دیم به آبی و تولید بذور مختلف از اهداف و طرح های آتی شرکت پارس می باشد و از سال ۹۹ آغاز خواهد شد.

کاظم پور در بخش دیگری از سخنان خود گفت: به پاس زحمات شبانه روزی و خستگی ناپذیر پرسنل شرکت پارس برخی ناعدالتی ها و کم لطفی ها در حق پرسنل این شرکت از میان برداشته شده و شیوه پیمانکاری به شیوه تعاونی در این شرکت تغییر کرده تا سود و منافع ناشی از تولید در شرکت نصیب خود کارکنان و پرسنل شرکت شده و به جیب پیمانکاران سرازیر نشود.

وی خاطر نشان کرد:علاوه بر این مزایای دیگری از جمله رفاه و اضافه حقوق و عیدی و پاداش خصوصا امنیت شغلی برای پرسنل در این روش در نظر گرفته شده است مضاف بر اینکه حدود دو و نیم میلیارد تومان تسهیلات برای پرسنل نیازمند پرداخت شده است که تا پیش از این بی سابقه بوده است.

کاظم پور در پایان افزود : در راستای جلوگیری از تبعیض و نابرابری میان پرسنل و رعایت عدالت و مساوات، از سال آتی شرکت پارس بر اساس مدل ارزیابی عملکرد مدیریت خواهد شد و حقوق پرسنل شرکت بر اساس میزان عملکرد، حقوق پرسنل را پرداخت خواهد کرد.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 132
  • بازدید دیروز: 1849
  • کل بازدیدها: 4871788
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي