20:45:10 - یکشنبه 3 جولای 2016
شناور بودن قیمت بلیط هوایی اردبیل – تهران
مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل گفت: بلیط هوایی مسیر اردبیل – تهران به شکل شناور عرضه می‌شود که از ۹۵ هزار تومان تا ۲۴۱ هزار تومان نرخ آنهاست.

85878401632420129981679818922-300x209

به گزارش ارس رسا ، میرفخرالدین هاشمی در نشست مسؤولان حوزه گردشگری در اردبیل اظهار کرد: با توجه به آغاز تعطیلات تابستانی و افزایش مسافرت‌ها ما پروازهای خودمان را به تهران و مشهد مقدس افزایش دادیم تا هموطنان به راحتی بتوانند از فضای فراهم شده برای انجام سفرهای تابستانی به شکل هوایی استفاده کنند.

وی تصریح کرد: امسال پیش‌بینی می‌کنیم بین ۱۸ تا ۳۵ درصد افزایش مسافرت‌های هوایی را به مقصد اردبیل شاهد باشیم که فرودگاه اردبیل آمادگی دارد از اولین ساعات صبح تا ۱۱ شب پروازهای خود را دایر کند.

مدیرکل فرودگاه‌های استان گفت: ما منتظر اعلام آمادگی شرکت‌های هواپیمایی برای دایر کردن پروازهای مستقیم به مقصد اردبیل و مناطق دیگر هستیم تا بتوانیم خدمات خوبی به هموطنان ارائه کنیم.

هاشمی از آمادگی فرودگاه اردبیل در استقبال از مسافران و میهمانان تابستانی به ویژه مسافرت‌های پیش روی تعطیلات عید فطر خبر داد و افزود: ما بدون محدودیت آمادگی داریم تا پروازهای برقرار شده را مدیریت و نسبت به ساماندهی این کار برای انجام یک پرواز مناسب و مطلوب اقدام کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: در توسعه فضای سبز و ورودی فرودگاه با هدف ساماندهی این امر برنامه‌های خوبی آغاز شده و سعی می‌کنیم گونه‌های متناسب با اقلیم فرودگاه اردبیل کشت و عمل‌آوری شود تا فضای مطبوعی در محوطه فرودگاه اردبیل برای هموطنانمان فراهم آید.

هاشمی اضافه کرد: روزانه ۶۵۰ تا یک‌هزار و ۲۰۰ مسافر در فرودگاه اردبیل داریم و با افتتاح ترمینال خارجی فرودگاه اردبیل این ظرفیت حداقل به دو برابر افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه از ظرفیت فرودگاه اردبیل به شکل کامل استفاده نشده و با دایر شدن چند پرواز روزانه نمی‌توان ابراز رضایت از فعالیت‌ها در این حوزه داشت، ادامه داد: هموطنانمان با مراجعه به سایت فرودگاه‌ها و شرکت هواپیمایی به راحتی می‌توانند به صورت اینترنتی بلیط خریداری و رزرو کنند.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل به شناور بودن قیمت بلیط‌ها با توجه به ساعت پروازها در اولین ساعات تا آخرین ساعات بین ۹۵ هزار تومان تا ۲۴۱ هزار تومان اشاره کرد و گفت: استقبالی که هموطنانمان از پروازهای دایر شده دارند، حکایت از علاقمندی مردم برای انجام سفرهای هوایی است که بستر پاسخگویی به این مطالبات باید فراهم آید.

ساوالان خبر

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 1660
  • بازدید دیروز: 7996
  • کل بازدیدها: 4871467
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي