12:55:47 - چهارشنبه 7 ژوئن 2017
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل در گفت‌وگو با میزان:
شهردار و رئیس شورای شهر اردبیل به دادسرا احضار شدند
دادستان اردبیل از احضار شهردار مرکز استان، شهرداران مناطق، رئیس شورای شهر، رئیس آزمایشگاه مکانیک خاک و رئیس سازمان عمران شهرداری اردبیل به دادسرا در رابطه با وضعیت آسفالت خیابان‌ها خبر داد.

به گزارش ارس رسا به نقل از  خبرگزاری میزان، آسفالت خیابان‌ها و معابر شهر اردبیل با شروع فصل زمستان و افزایش بارش برف، کیفیت و کارایی خود را از دست داده و سبب وارد آمدن خسارت به خودرو‌ها و برخی از عابرین پیاده شده است و نارضایتی‌هایی را در میان مردم به وجود آورده است. از اینرو دادستان مرکز استان به عنوان مدعی العموم در راستای حفظ حقوق عامه و بیت المال با تشکیل پرونده قضایی به موضوع ورود پیدا کرد.
ناصر عتباتی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: تاکنون دو جلسه در رابطه با بررسی وضعیت آسفالت خیابان‌ها، اماکن و کوچه‌های شهر اردبیل در دادسرای مرکز استان برگزار شده است.
وی از احضار شهردار مرکز استان، شهرداران مناطق، رئیس شورای شهر، رئیس آزمایشگاه مکانیک خاک و رئیس سازمان عمران شهرداری اردبیل به دادسرا در رابطه با وضعیت آسفالت خیابان‌ها خبر داد و افزود: در پی آسیب رسیدن به اکثر معابر شهر اردبیل در پایان سال گذشته، شکایت مردمی مکرری به دادسرا واصل شده بود و این موضوع نارضایتی شهروندان را به همراه داشت.
دادستان اردبیل با بیان اینکه این موضوع با تشکیل پرونده مورد بررسی قرار گرفت و تاکنون اقدامات خوبی صورت گرفته است، تصریح کرد: در حال حاضر با نهایت دقت زیر ساخت‌های اساسی، ترکیب مصالح، ارتقای استانداردهای مصالح و قیر و آسفالت بررسی شده است.
عتباتی خاطرنشان کرد: تذکرات لازم از سوی دادستانی به متولیان امر ارائه شده است و هرگونه قصور، عدم نظارت و یا خدای نکرده سوء جریان به صورت جدی از سوی دستگاه قضایی استان رصد می‌شود و کوچکترین تعلل، مسامحه و تخلفی به صورت قاطعانه با برخورد دادستانی مواجه خواهد شد.
انتهای پیام/

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 4514
  • بازدید دیروز: 7132
  • کل بازدیدها: 4804129
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي