13:29:05 - سه‌شنبه 28 مارس 2017
فرماندار:
شهرستان پارساباد میزبان بیش از ۴۵۰۰۰ نفر مسافر و گردشگر در ایام نوروز
به گزارش ارس رسا، اولین جلسه شورای اداری شهرستان پارساباد روز دوشنبه در هفتمین روز از نوروز ۱۳۹۶ با حضور استاندار اردبیل،نماینده مردم شهرستانهای پارساباد و بیله سوار و فرماندار این شهرستان همچنین جمعی از مدیران و مسئولان و هیئت های اجرایی و نظارت انتخابات شوراهای شهر و روستا و اصحاب رسانه برگزار شد. اکبر صمدی

به گزارش ارس رسا، اولین جلسه شورای اداری شهرستان پارساباد روز دوشنبه در هفتمین روز از نوروز ۱۳۹۶ با حضور استاندار اردبیل،نماینده مردم شهرستانهای پارساباد و بیله سوار و فرماندار این شهرستان همچنین جمعی از مدیران و مسئولان و هیئت های اجرایی و نظارت انتخابات شوراهای شهر و روستا و اصحاب رسانه برگزار شد.

اکبر صمدی فرماندار شهرستان پارساباد در این جلسه از میزبانی ۴۵۰۰۰ نفری این شهرستان از گردشگران و مسافران نوروزی خبر داد و گفت:بیش از ۱۵۰۰ نفر از این عزیزان در مراکز اسکان فرهنگیان و مابقی در هتلها و مسافرخانه ها و منازل اقوام و اشنایان خود که بیشتر آنها در این شهرستان دارای اقوام سببی و نسبی هستند، اسکان یافته اند.

صمدی همچنین از آبگیری و ساماندهی دریاچه شهرک و توسعه این پدیده گردشگری در سال گذشته خبر داد و گفت:علیرغم اینکه شهرستان پارساباد پتانسیلهای زیادی در بحث گردشگری و توریستی دارد،لیکن با آبگیری مجدد دریاچه شهرک مسافران میتوانند از دریاچه دیدن کرده و خاطرات خوشی را در ایام تعطیلات سپری نمایند.

وی آمار قطعی داوطلبان شوراهای شهر و روستای شهرستان پارساباد و حومه را ۱۰۹۴ نفر اعلام کرد و گفت:از میان این تعداد ۱۵۴ نفر برای ۴ شهر و مابقی داوطلبان برای روستاها ثبت نام کرده اند که از کل داوطلبان تعداد ۱۶ نفر خانم از میان خانمها  و بقیه آقایان میباشد.

فرماندار شهرستان پارساباد با ابراز خرسندی از کاهش آمار تصادفات در جاده مغان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته نیز گفت: خوشبختانه بر خلاف سالهای گذشته آمار و تلفات فوتی و منجر به مرگ تا به امروز نداشته ایم که موجب خوشحالی است.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 1489
  • بازدید دیروز: 1190
  • کل بازدیدها: 4902562
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي