خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
20/05/05 11:21
شناسه خبر : 32744

شهرستان پارس‌آباد دارنده بیشترین آمار ضرب و جرح و صلح و سازش در استان اردبیل

نماینده دادستان شهرستان پارس آباد نیز در این جلسه گفت: متاسفانه بر اساس آمار شهرستان اصلاندوز به عنوان منبع پخش مواد مخدر در استان اردبیل شناخته شده است. ...

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا؛ جلسه کمیته فرهنگی و پیشگیری از اعتیاد با حضور فرماندار شهرستان پارس آباد دبیر شورای هماهنگی مواد مخدر و دیگر اعضای عضو کمیته در سالن اجتماعات فرمانداری پارس آباد برگزار شد.

فرماندار شهرستان پارس آباد در این جلسه گفت : رعایت فاصله گذاری اجتماعی همچنان یکی از مسائل مهم و حساس شهرستان و استان می باشد.

فرماندار پارس آباد خاطرنشان کرد: عدم تناسب امکانات بهداشتی و درمانی با میانگین جمعیت سبب شده است تا رعایت فاصله اجتماعی در جامعه به یک ضرورت تبدیل شود.

حاجی پور تصریح کرد: تدوین و اجرای برنامه های فرهنگی و پیشگیری از سوی دستگاه های عضو کمیته پیشگیری برای جوامع هدف در طول سال می تواند به بهبود این وضعیت کمک شایانی نماید.

وی ابراز داشت: انتخاب شهرستان پارس آباد به عنوان منطقه پایلوت در زمینه مبارزه با مواد مخدر و شیوع بیماری کرونا در طول سال ،امکان اجرای این برنامه ها را در سه ماهه سوم و چهارم میسر می سازد.

او یادآور شد: فرمانداری شهرستان پارس آباد پشتیبان کلیه دستگاه های اجرایی در زمینه پیشگیری و مبارزه با موادمخدر خواهد بود.

نماینده دادستان شهرستان پارس آباد نیز در این جلسه گفت: متاسفانه بر اساس آمار شهرستان اصلاندوز به عنوان منبع پخش مواد مخدر در استان اردبیل شناخته شده است.

جنگی گفت: تعداد ۹۲۱ پرونده قضایی مربوط به مواد مخدر در سال گذشته در این شهرستان تشکیل شده است.

وی اظهار داشت: بر این اساس ۱۳۱۵ پرونده مربوط به توهین و افترا، ۱۰۷۰ پرونده تهدید،۱۹۹۳ پرونده ضرب و جرح تشکیل شده است که متاسفانه بیشتر از میانگین استاندار می باشد.

معاون دادستان تصریح کرد: همچنین بیشترین آمار صلح و سازش نیز بر اساس آمار در این شهرستان به وقوع پیوسته است.