خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
20/08/22 22:02
شناسه خبر : 33060

شهرستان پارس‌آباد نیازمند نگاه ویژه مدیران کل در حوزه های مختلف است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛ فرماندار شهرستان پارس آباد در دیدار با حمید صولت مدیر کل تعاون روستایی استان اردبیل گفت: پارساباد ظرفیت بسیار بالایی دارد لذا خروجی دستاوردهای منطقه باید با ظرفیت منطقه متوازن باشد. ...

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛ فرماندار شهرستان پارس آباد در دیدار با حمید صولت مدیر کل تعاون روستایی استان اردبیل گفت: پارساباد ظرفیت بسیار بالایی دارد لذا خروجی دستاوردهای منطقه باید با ظرفیت منطقه متوازن باشد.

امامی گفت: با یک حساب سرانگشتی می توان دریافت که ۱۴۰ هزار وسیله نقلیه در فصول برداشت محصول برای بارگیری محصولات زراعی شهرستان پارس آباد در جاده بین شهری تردد خواهد کرد و مطمئنا این جاده ظرفیت این میزان تردد را ندارد.

وی اظهار داشت: شهرستان پارس آباد متفاوت از تمام مناطق کشور و استان شرایط ویژه‌ای را از لحاظ سیاسی اقتصادی اجتماعی و عمرانی در خود جای داده است و مستلزم تخصیص اعتبارات ویژه در حوزه های مختلف است.

فرماندار خاطرنشان کرد: ظرفیت منطقه به حدی است که می توان از آن در حوزه کشورهای همسایه و حوزه کشورهای سی آی اس بهره مند شده و در زمینه صادرات و واردات موفق عمل نماییم.