16:33:54 - سه‌شنبه 21 ژوئن 2016
شهرستان پارس آباد صاحب مرکز پارک علم و فناوری می شود
فرماندار پارس آباد از اختصاص ۳۰ هکتار زمین برای احداث مرکز رشد پارک علم و فناوری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ارس رسا،به نقل از روابط عمومی فرمانداری پارس آباد، اکبر صمدی روز سه شنبه در جلسه هماهنگی ایجاد مرکز رشد پارک علم و فناوری آباد اظهار داشت: این شهرستان ظرفیت مناسبی برای کار کردن در زمینه رشد علم و فناوری دارد و با توجه به تاکید سیاست های اقتصاد مقاومتی در زمینه فعالیت های دانش بنیان، پارس آباد به عنوان دومین قطب کشاورزی استان اردبیل می تواند گام های عملی در این راستا بردارد.

وی با اشاره به ابلاغ سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی در ۲۴ بند از سوی دولت تدبیر گفت: قابلیت های منحصر به فرد کشاورزی این شهرستان، نیروی انسانی متخصص، وجود دو مجموعه کشت و صنعت و دامپروری و فعالیت مرکزهای تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی ظرفیتی است که باید از آن در راستای اقتصاد کشاورزی دانش بنیان استفاده کنیم.

 DSC08893_34546

فرماندار پارس آباد افزود: تقویت پایه اقتصاد کشور در گرو عملیاتی شدن اقتصاد دانش بنیان است و در این ارتباط برای راه اندازی مرکز رشد پارک علم و فناوری، اختصاص ۳۰ هکتار زمین بدین منظور در محل احداث مرکز تخصصی فنی و حرفه ای در سه راهی سربند پیگیری خواهد شد.

 DSC08897_34547

در ادامه این جلسه، مسئول پارک علم و فناوری استان اردبیل نیز گفتمان اقتصاد دانش بنیان را لازمه پیشرفت های همه جانبه و تولید علم، فن آوری، تجاری سازی و تربیت نیروهای متخصص عنوان کرد و گفت: شهرستان پارس آباد با استعداد های فراوان در زمینه های دانش بنیان می تواند بهترین نقش را در تحقق ماموریت های پارک علم و فن آوری ایفا کند.

عبدالقیوم قلی پور با بیان اینکه دانشگاه ها منشا تولید علم هستند، خواستار تشکیل کمیته دانش بنیان با محوریت اقتصاد در شهرستان پارس آبادمغان شد.

در ادامه این جلسه رقیه رضایی گیگلو به عنوان رابط مرکز رشد پارک علم و فناوری استان اردبیل در شهرستان پارس آباد معرفی شد.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 460
  • بازدید دیروز: 1849
  • کل بازدیدها: 4872116
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي