18:58:12 - دوشنبه 7 آگوست 2017
فرماندار گرمی:
شهرستان گرمی روی ریل توسعه قرار گرفته است
فرماندار گرمی مغان گفت: با پروژه های در حال اجرا و برنامه ریزی صورت گرفته شهرستان گرمی مغان روی ریل توسعه قرار گرفته است.

به گزارش ارس رسا ، ابراهیم امامی امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: با توجه به جاذبه‌های طبیعی و دسترسی به نوار مرزی موران و جاذبه‌های اکوتوریسم منطقه، آسفالت و تعریض و بهسازی راه‌های ارتباطی بخش‌های تابعه از نظر گردشگری اهمیت بسیار زیادی دارد.

وی ضمن اشاره به حوزه راهسازی شهرستان افزود: با توجه به مشکلات اساسی در حوزه راه‌سازی، سال جاری بیش از ۲۱ میلیارد تومان برای پروژه‌های راه‌سازی در گرمی برای بخش‌های تابعه و جاده قدیم شهرستان، هزینه می‌شود.

رئیس شورای برنامه ریزی و اشتغال گرمی مغان بیان کرد: واقعیت این است که در گذشته به بخش راه‌سازی گرمی مغان توجه اساسی نشده و این شهرستان در مقایسه با شهرستان‌های هم‌تراز، از میانگین کیفیت کمتری در این حوزه برخوردار است.

وی از زیرسازی و آسفالت‌ریزی راه گردشگری داش دیبی به اوماسلان خبر داد و گفت: برای محور داش دیبی تا اوماسلان جهت اتصال بخش مرکزی به موران ردیف اعتباری لازم اختصاص داده شده و با انتخاب پیمانکار این محور برای توسعه گردشگری آسفالت‌ریزی می شود.

امامی با بیان اینکه اجرای طرح چهار بانده کردن اردبیل – مغان از محور گرمی، بیله سوار و پارس‌آباد مد نظر است، ادامه داد: با هماهنگی هر سه فرماندار دشت مغان، بر اجرای چهاربانده کردن شمال استان از سمت گرمی و بیله سوار تأکید شده است.

وی از آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر از جاده قدیم گرمی به اردبیل خبر داد و گفت: تعریض، بهسازی و آسفالت راه‌های اتصال بخش مرزی موران به گرمی، انگوت به گرمی، جاده قدیم گرمی از سمت گردنه لنگان و همچنین آسفالت راه‌های روستایی ۳۳ روستا درشهرستان با اعتبار بالای ۲۰ میلیارد تومان در حال اجرا است.

فرماندار گرمی تصریح کرد: پروژه اجرایی گرمی به انگوت با بیش از ۱ میلیارد تومان  اعتبار آغاز شده و با تأمین ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار دیگر تکمیل خواهد شد که طول این پروژه پنج کیلومتر بوده و سه کیلومتر آن زیرسازی شده و آماده آسفالت است.

وی همچنین به اجرای  دو بانده کردن ورودی شهر با جدیت تمام اشاره کرد و گفت: عملیات اجرایی چهاربانده کردن ورودی شهر گرمی از سمت جاده جدید گرمی  ـ اردبیل به طول ۶ کیلومتر در دست اجرا است که برای احداث این پروژه مبلغ ۱۰ میلیارد تومان هزینه در نظر گرفته شده است.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 1676
  • بازدید دیروز: 1585
  • کل بازدیدها: 4904334
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي