15:22:36 - سه‌شنبه 26 فوریه 2019
شکل گیری دوران طلایی رابطه بین قوا در شهرستان پارس آباد
احداث درمانگاه تخصصی در محله آزادگان از دیگر محورهای سخنان فرماندار در این مراسم بود و گفت: این پروژه در محله آزادگان و در زمین اهدایی حاج امین علی میری خیر بزرگوار این محله و با نظارت و سرمایه گذاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان پارس آباد احداث می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛ جلسه کمیسیون برنامه ریزی هماهنگی و نظارت بر مبارزه قاچاق کالا و ارز شهرستان پارس‌آباد  امروز سه شنبه با حضور فرماندار و روسای دستگاههای مرتبط در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

 

فرماندار پارس‌آباد  خروج دام زنده از شهرستان را موجب افزایش قیمت گوشت عنوان کرد و گفت: از زمانی که مصوبه قاچاق دام زنده تصویب شده است ۸۰ درصد قاچاق دام زنده به خارج از شهرستان متوقف شده است.

 

علایی  به نظارت مستمر و تنگاتنگ بر قیمت کالاها و مواد غذایی تاکید کرد و گفت:  نقش اداره صنعت معدن و تجارت در کنترل قیمت ها و مبارزه با گرانفروشی و سودجویی بسیار مهم است.

 

وی  نقش  اصناف در بازار را  همچون رابطه  رئیس و مرئوس دانست و افزود:  متاسفانه نقش اصناف در این شهرستان کمرنگ  و منفعلانه    بوده  و غیر قابل قبول است.

 

رئیس کمیسیون برنامه ریزی گفت:  متاسفانه اصناف  شهرستان پارس آباد از اهداف سازمانی  خود دور شده است و به حاشیه  رانده شده است  و اگر  در آستانه سال نو این روند به همین منوال ادامه پیدا کند  تصمیمات اساسی در این خصوص گرفته خواهد شد.

 

فرماندار  دوران کنونی  را  دوران طلایی  نقش قوا  در این شهرستان  ارزیابی کرد و  تصریح کرد: در حال حاضر مسئولان این شهرستان از دادگستری گرفته با امام جمعه محترم و دادستان و فرمانده سپاه و فرماندهان انتظامی بسیار صمیمی بوده و رابطه نزدیک و منسجمی در این شهرستان ایفا می کنند.

 

در بخش دیگری از سخنان خود تسهیل مشکلات شهرستان را در سایه انسجام بین قوا دانست و افزود : حساسیت اعضای شورای تامین به مشکلات شهرستان به یک اندازه به همراه با یکدلی و وحدت و متعهدانه می باشد.

 

احداث درمانگاه تخصصی در محله آزادگان از دیگر محورهای سخنان فرماندار در این مراسم بود و در ادامه افزود: این پروژه در محله آزادگان و در زمین اهدایی حاج امین علی میری خیر بزرگوار این محله و با نظارت و سرمایه گذاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان پارس آباد احداث می شود.

در پایان این مراسم از نمایندگان نیروی انتظامی و هنگ مرزی به دلیل تلاش ها و خدمات شبانه روزی از طرف فرمانداری این شهرستان تزریق شد

 

خبرنگار: رضا امیرپور

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 1658
  • بازدید دیروز: 7817
  • کل بازدیدها: 4946500
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي