17:43:02 - دوشنبه 18 مه 2020
اسماعیلی رئیس مرکز بهداشت شهرستان پارس آباد:
شیب مبتلایان به کرونا در شهرستان پارس آباد نزولی است
رییس مرکز بهداشت و معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان پارس آباد تاکید کرد: اگر چه شیب مبتلایان به کرونا در این شهرستان رو به سراشیبی است اما بدلیل وسعت و ظرفیت بالای شهرستان وضعیت همچنان آنرمال بوده و نیازمند اجرای محدودیت ها و پروتکل های بهداشتی از سوی مردم و مسئولان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا؛ اسماعیلی رییس مرکز بهداشت شهرستان پارس آباد در اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی در سال جدید گفت: حمایت های مادی و معنوی مدیران و مسیولان و اقشار و گروههای مختلف مردم از مدافعان سلامت سبب ایجاد انگیزه مضاعف در کادر درمان می شود.

اسماعیلی افزود: اگر چه شیب مبتلایان به کرونا در این شهرستان رو به سراشیبی است اما بدلیل وسعت و ظرفیت بالای شهرستان وضعیت همچنان آنرمال بوده و نیازمند اجرای محدودیت ها و پروتکل های بهداشتی از سوی مردم و مسئولان است.

رییس مرکز بهداشت و معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان پارس آباد تاکید کرد: بر اساس دستورالعمل و پروتکل های بهداشتی غسالخانه متوفیان کرونا می بایستی منفصل از دیگر فوتی ها و انشعاب جداگانه ای در نظر گرفته شود.

اسماعیلی در پایان با امتنان از تمام اشخاصی که بصورت داوطلبانه و بدون چشمداشت برای کمک به کادر درمان و مدافعان سلامت با آنها کمک و همکاری می نمایند قدردانی کرد و گفت: پاداش و دسترنج این عزیزان نزد خداوند همواره محفوظ و مصون است.

در پایان این جلسه با اعطای لوح یادبود به ایرج اسماعیلی به نمایندگی از مدافعان سلامت و کادر شبکه بهداشت و درمان شهرستان پارس آباد از سوی شورای فرهنگ عمومی تجلیل و قدردانی شد.

 

خبرنگار: رضا امیرپور

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 7532
  • بازدید دیروز: 9569
  • کل بازدیدها: 4944557
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي