13:42:47 - پنج‌شنبه 17 ژانویه 2019
در حاشیه برگزاری همایش روز پرستار؛
صرف ۸۰۰ میلیارد ریال برای ساخت و تجهیز بیمارستان شهدا / جذب ۱۲۰ پرستار جدید به کادر پرستاری مراکز درمانی پارس آباد / تصاویر
فرماندار شهرستان پارس آباد در این مراسم ، پرستاری را نه تنها یک شغل و تخصص، بلکه یک هنر دانست و تصریح کرد: پرستاران با تلاش‎های بی شائبه خود علاوه‎بر التیام جسم بیمار ،با صبر و حوصله و زحمت فراوان نیازهای روحی بیمار را نیز مرهم می‌نهند.

به گزارش پایگاه اطلاع ر سانی ارس رسا؛ پاسداشت روز پرستار به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) دیشب در سینما انقلاب شهرستان پارس آباد با حضور فرماندار، امام جمعه، مدیر شبکه بهداشت و درمان ، نمایندگان دستگاههای اجرایی،نظامی و انتظامی برگزار گردید.

فرماندار شهرستان پارس آباد در این مراسم ، پرستاری را نه تنها یک شغل و تخصص، بلکه یک هنر دانست و تصریح کرد: پرستاران با تلاش‎های بی شائبه خود علاوه‎بر التیام جسم بیمار ،با صبر و حوصله و زحمت فراوان نیازهای روحی بیمار را نیز مرهم می‌نهند.

وی نامگذاری میلاد با سعادت حضرت زینب(س) به نام روز پرستار را تقارن فرخنده‌ای جهت قدردانی از پرستاران پرتلاش دانست و افزود: این قشر زحمت‌کش و پرتلاش جامعه همانند بزرگ پرستار واقعه عاشورا با صبر و استقامت در راستای بازگشت سلامتی بیماران و حضور آنان در جمع صمیمی خانواده و اجتماع تلاش کرده که جای بسی تشکر و قدردانی دارد.

علایی تصریح کرد: این شغل شریف و ارزشمند نشان از انسان‌های توانمند و متعهدی است که زینبی‌وار، با صبر و حوصله و با دوش کشیدن ناملایمتی‌های بسیار همپای پزشکان در جهت خدمت به مردم و مرهم گذاشتن بر دل بیماران تلاش‌می‌کنند.

او به تقارن افتتاح بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی در دهه فجر نیز اشاره کرد و گفت: با رایزنی های فشرده و با تامین بخشی از اعتبارات لازم برای این بیمارستان که خارج از اعتبارات تخصیص یافته به بیمارستان شهدا بود، مقرر گردید برای تسهیل حال شهروندان و مراجعه کنندگان به مراکز درمانی شهرستان پارس آباد،بدون تاخیر و در دهه فجر به بهره برداری برسد.

حجت الاسلام والمسلمین سید سعید رشادی امام جمعه شهرستان پارس آباد نیز در این مراسم ضمن پاسداشت روز پرستار و تجلیل از زحمات و تلاش های خالصانه پرستاران علیرغم مشقت های فراوان گفت: الگو برداری از شیوه و رفتار حسنه حضرت زینب س باید سیره و روش این قشر زحمت‌کش قرار بگیرد تا بتوانند به طور شایسته به بیماران رسیدگی کنند.

خظیب نماز جمعه شهرستان پارس آباد همچنین رایزنی ها و تلاش های شبانه روزی فرماندار شهرستان پارس آباد را در بهره برداری از بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی شهرستان پارس آباد،نمونه و الگوی یک فرماندار ساعی و توانمند دانست و تصریح کرد: علایی بعنوان فرزند این آب و خاک و عرق و تعصب منحصربفردی که به این خطه دارد،نمونه بارز یک فرماندار ساعی و توانمند است که انتظاری جز این نیز از این مرد خستگی ناپذیر نمی رود.

دکتر جعفرپور بعنوان میزبان این همایش، پذیرش ۱۵۰ هزار نفری اورژانس بیمارستان امام خمینی در طول سال را ، رکورددار نه تنها در سطح بیمارستانهای استان بلکه در بین بیمارستانهای کشور دانست و خاطر نشان ساخت: این در شرایطی است که امکانات و فضای فیزیکی ما با دیگر بیمارستانهای مجهز و استانداردهای روز تناسبی نداشته و در سایه تلاش و زحمات شبانه روزی پرسنل،پرستاران و پزشکان حاذق و توانمند این شهرستان است و اراده ای پولادین پشت این خدمات جاری و نهفته است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان پارس آباد اعتبار هزینه شده برای بیمارستان شهدا را بیش از ۸۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: با افتتاح بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی ۱۲۰ پرستار جدید به کادر پرستاری شهرستان پارس آباد افزوده خواهد شد.

به گزارش ارس رسا ؛ در حاشیه این همایش که با اجرای موسیقی سنتی ، نمایش ،مسابقه و سرگرمی همراه بود ، از پرستاران نمونه و منتخب بیمارستان امام ، اورژانس بیمارستان امام،پرستاران نمونه بیله سوار و بیمارستان ارس تجلیل و با اهدای لوح و جوایز از زحمات آنان قدردانی بعمل آمد.

 

 خبرنگار: رضا امیرپور

 

  

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 2072
  • بازدید دیروز: 1585
  • کل بازدیدها: 4904730
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي