خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
19/09/21 11:48
شناسه خبر : 32016

ضرب الاجل یک ماهه فرماندار به شهرداری برای اجرای مدیریت پسماند

علایی یک ماه به شهرداری فرصت داد تا در خصوص مدیریت پسماند جامع و تعیین محل دایمی برای تخلیه نخاله های ساختمانی تصمیم شایسته و قانونی اتخاذ نمایند. ...

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛ جلسه کارگروه مدیریت جامع پسماند شهرستان پارس اباد مغان با حضور فرماندار و مدیران دستگاههای عضو این کارگروه در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

 

فرماندار شهرستان پارس آباد در این دیدار با بیان اهمیت مدیریت پسماند جامع شهری گفت: طرح مدیریت پسماند جامع شهری یک اقدام اساسی در مدیریت شهری است و قصورات عوامل شهرداری در این خصوص قابل پذیرش نیست.

علایی با تذکر جدی به شهرداری پارس آباد آنان را به انجام وظایف محوله با تلاش و جدیت مضاعف فراخواند و افزود: مسئولان شهرداری نباید صرفا جهت رفع تکلیف در محل کار حضور یابند و وظایف خود را به نحو احسن باید انجام دهند.

فرماندار عزم جدی مسئولان در عمل به وظایف خود در قبال مردم را متذکر شد و گفت: هیچ توجیهی برای قصور و کوتاهی در دستگاههای تحت امر مدیران قابل پذیرش نیست و حجت بر مدیران و مسئولان در این خصوص تمام است.

وی تصریح کرد: مدیریت پسماند جامع شهری با بهداشت عمومی در ارتباط بوده و کوتاهی در این خصوص تهدید علیه بهداشت عمومی محسوب می شود.

رئیس شورای اداری شهرستان پارس آباد خاطر نشان کرد: تفکیک زباله و نخاله های ساختمانی یک امر پیش پا افتاده است و امروزه به امری شایع و عادی بدل شده است در حالی که ما هنوز اندرخم یک کوچه ایم و سالها و ماههاست در اینخصوص درجا می زنیم.

علایی یک ماه به شهرداری فرصت داد تا در خصوص مدیریت پسماند جامع و تعیین محل دایمی برای تخلیه نخاله های ساختمانی تصمیم شایسته و قانونی اتخاذ نمایند.