13:07:18 - دوشنبه 17 جولای 2017
مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: در راستای اجرای سیاست‌های برنامه ششم...
ضرورت مراجعه به مراکز مشاوره ژنتیک قبل از ازدواج در استان اردبیل
مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: در راستای اجرای سیاست‌های برنامه ششم توسعه مراجعه به مراکز مشاوره ژنتیک برای زوج‌های جوان قبل از ازدواج ضروری خواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، ستاری گفت: امسال شعار هفته بهزیستی «بهزیستی محور مسئولیت و سلامت اجتماعی» خواهد بود که این سازمان در حوزه‌های مختلف آسیب‌های اجتماعی و معلولیت از جمله علمی‌ترین و تخصصی‌ترین سازمان‌ها است.
وی گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی ۳۸ مرکز غیردولتی در حوزه‌های مختلف ارائه خدمات بهزیستی در اردبیل افتتاح می‌شود که از جمله این مراکز می‌توان به افتتاح دو اورژانس اجتماعی در شهرستان‌های نمین و بیله‌سوار، راه‌اندازی مرکز اجتماع درمان‌مدار یا تی.سی در شهرستان پارس‌آباد با ظرفیت ۳۰ نفر که برای حرفه‌آموزی و ارائه خدمات به معتادان بهبودیافته فعالیت می‌کند، اشاره کرد.
مدیرکل بهزیستی استان اردبیل بیان کرد: یک پروژه تی.سی دیگر نیز در شهرستان مشگین‌شهر به مرحله صدور گواهی رسیده و در کنار افتتاح مراکز تی‌.سی نخستین مرکز مشاوره سالمندان در اردبیل به بهره‌برداری ‌می‌رسد و علاوه بر آن نیز چهار مرکز مشاوره دیگر افتتاح خواهد شد.
ستاری تصریح کرد:‌ مرکز جامع آموزش و حرفه‌آموزی معلولان یکی دیگر از مراکزی است که در هفته بهزیستی در اردبیل آغاز به کار می‌کند و امیدواریم که افتتاح و بهره‌برداری از این مراکز بتواند در راستای روحیه‌بخشی به معلولان و استفاده از ظرفیت آنها مفید باشد.
وی افزود: در حوزه مهد کودک نیز ۱۶ مهد کودک روستایی و دومهد کودک شهری در استان افتتاح می‌شود که برنامه‌ توزیع یک وعده غذای گرم در مهدهای کودک روستایی در دستور کار قرار دارد.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 269
  • بازدید دیروز: 1190
  • کل بازدیدها: 4901342
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي