14:07:23 - پنج‌شنبه 1 ژوئن 2017
طرح منطقه آزاد اردبیل(مغان) ماه آینده به صحن مجلس می رود
نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین با اشاره به اینکه نقشه این طرح در هیات دولت تصویب شده؛ گفت: طرح ایجاد منطقه آزاد تجاری و صنعتی استان که در دولت تدبیر و امید مصوب شده ماه آینده به صحن مجلس می رود.

به گزارش ارس رسا به نقل از ساوالان خبر ; صدیف بدری افزود: نقشه این طرح در هیات دولت تصویب شده و در کمیسیون اقتصادی مجلس در حال بررسی است و ماه آینده جهت بررسی و تصویب نهایی در صحن مجلس شورای اسلامی مطرح می شود.

وی اضافه کرد: این طرح یکی از مطالبات اصلی مردم استان اردبیل است و انتظار می رود که نمایندگان مجلس توجه ویژه ای به تصویب نهایی آن داشته باشند.

وی بیان کرد: منطقه آزاد تجاری به عنوان یکی از مهم‌ترین زیرساخت‌های توسعه استان اردبیل است که با ایجاد آن شاهد توسعه همه‌جانبه، ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی خواهیم بود و در این راستا نمایندگان استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی تا تصویب قطعی آن از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: منطقه آزاد تجاری برای استان‌های مرزی و کمترتوسعه‌یافته مانند اردبیل به عنوان یک محرک قوی برای رشد و توسعه است که امیدواریم با تصویب قطعی این منطقه شاهد پیشرفت استان اردبیل باشیم.

وی تحقق راه آهن مطالبه اصلی مردم استان اردبیل از رئیس جمهوری را خواستار شد و افزود: طرح راه آهن اردبیل – میانه ،ایجاد منطقه آزاد تجاری ،تسریع عملیات اجرایی منطقه ویژه اقتصادی نمین ،احداث خط ریلی اصلاندوز و جمهوری آذربایجان و اشتغال جوانان از جمله مطالبات اصلی مردم این استان است که انتظار می رود دولت توجه ویژه ای برای تحقق این مطالبات داشته باشد.

نماینده اردبیل،نیر،نمین و سرعین مجلس گفت: در ارتباط با منطقه ویژه اقتصادی نمین که شرکت شاهد سرمایه گذاری اجرای آن را بر عهده دارد آن طور که باید اقدام اساسی صورت می گرفت هنوز صورت نگرفته است.  بدری در باره ترکیب کابینه دولت دوازدهم افزود: انتظار مردم از دولت دوازدهم تقویت تیم اقتصادی و جوان گرایی در کابینه است که ضروری است تیم اقتصادی دولت دوازدهم قوی تر از دولت یازدهم بشود.

وی اضافه کرد: ترکیب کابینه دولت دوازدهم باید متفاوت از ترکیب فعلی باشد تا دولت بتواند به وعده های خود عمل کرده و مطالبات اقشار جامعه را برآورده سازد.

این نماینده مجلس با اشاره به تعامل دولت و مجلس گفت: رویکرد مجلس رویکرد تعامل سازنده و پویا با دولت در تمام زمینه ها بوده و این رویکرد قوی تر از گذشته در دولت دوازدهم هم دنبال می شود . ایجاد منطقه آزاد تجاری و صنعتی استان اردبیل از سال ۸۳ مطرح بود که در دولت تدبیر و امید به تصویب رسید و به کمیسیون اقتصادی مجلس ارسال شد.

انتهای پیام/

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 1770
  • بازدید دیروز: 7996
  • کل بازدیدها: 4871577
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي