13:20:09 - سه‌شنبه 18 جولای 2017
عدم توانایی مسئولان در حل مشکلات طرح سرمایه‌گذاری پارس‌آباد/دستگاه قضایی مشکل را برطرف کرد
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: عدم توانایی مسئولان اجرایی و محلی در حل مشکلات طرح سرمایه‌گذاری شهرستان پارس‌آباد منجر به ورود دستگاه قضا و حل مشکلات این طرح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ،ناصر عتباتی در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: در راستای حمایت از سرمایه‌گذاری تلاش مجموعه قضایی بر این بوده تا بتوانیم مشکلات پیش‌روی سرمایه‌گذاران در اردبیل را برطرف کرده و زمینه فعالیت آنها را در سطح استان فراهم کنیم.

وی با اشاره به آمادگی سرمایه‌گذار مجتمع بستنی میهن برای فعالیت و اشتغالزایی در پارس‌آباد بیان کرد: مسئولان این کارخانه بزرگ درصدد بودند که بخشی از فعالیت‌های اقتصادی طرح را در این شهرستان اجرایی کنند، اما در مسیر سرمایه‌گذاری با مشکلاتی مواجه شدند که حل این مشکلات از حیطه توانایی مسئولان اجرایی خارج بود.

عتباتی با اشاره به ورود توانمند و فعالانه دستگاه قضایی استان برای رفع مشکلات این طرح سرمایه‌گذاری و اشتغالزایی در استان اردبیل گفت: به دنبال اینکه مشکل این سرمایه‌گذار توسط فرمانداری، راه و شهرسازی، حمل و نقل و پایانه‌ها و برخی دستگاه‌های محلی رفع نشد این موضوع به صورت فوق‌العاده در جلسه کمیته حمایت از سرمایه‌گذاری استان اردبیل مطرح شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل تصریح کرد:‌ این جلسه با حضور مسئولان فرماندار شهرستان پارس‌آباد، حمل و نقل، راه و شهرسازی و دستگاه‌های اجرایی و محلی مرتبط در این حوزه در پارس‌آباد تشکیل شد و منجر به حل مشکل پیش‌روی این طرح سرمایه‌گذاری شد.

وی با اشاره به عدم توانایی مسئولان محلی در حل مشکل این طرح اظهار کرد: با توجه به اهمیت سرمایه‌گذاری در حل مشکلات مربوط به حوزه اشتغال و تولید در استان و خارج بودن حل مشکلات این طرح از سوی مسئولان اجرایی، مشکلات و وضعیت این طرح در راستای حمایت از سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال در کمیته حمایت قضایی رسیدگی و حل شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل از حمایت دستگاه قضایی استان اردبیل از طرح‌های سرمایه‌گذاری خبر داد و افزود: ما آمادگی کامل داریم تا در صورت تمایل سرمایه‌گذاران برای فعالیت و سرمایه‌گذاری در استان مشکلات پیش روی آنها را با هماهنگی‌ها و اتخاذ تدابیر لازم برطرف کرده و زمینه برای اجرای این طرح‌ها را فراهم کنیم.

انتهای پیام/

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 5273
  • بازدید دیروز: 7132
  • کل بازدیدها: 4804888
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي