خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
19/01/02 11:25
شناسه خبر : 31099

عدم توجه به کیفیت نان تخلفی غیر قابل اغماض

محمدزاده معاونت برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان پارس آباد در این جلسه ضمن تاکید بر کیفیت آرد و نان،از قطع سهمیه به نانوایان بدون مجوز خبر داد و گفت: نانوایانی که پروانه فعالیت آنان از سوی اتحادیه مذبور احصاء نشود،از اختصاص سهمیه آرد به واحدهای بدون مجوز خودداری خواهد شد. ...

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛ ششمین جلسه کارگروه مدیریت، هدایت و تصمیم گیری چگونگی اصلاح کیفیت گندم ، آرد و نان شهرستان پارس آباد با حضور معاونت برنامه ریزی و مدیران دیگر دستگاههای مرتبط در این کارگروه در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار گردید.

معاون برنامه ریزی فرماندار شهرستان پارس آباد در این جلسه به آمار نانوایان این شهرستان اشاره کرد و گفت: ۳۰۰ نانوایی در این شهرستان به صورت سهمیه و ۱۰۰ نانوایی نیز بطور آزاد پز فعالیت دارند.
محمدزاده از تسهیم ۲۰۰۰ تن آرد به نانوایان این شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: ۱۵۰۰ تن آرد یارانه ای به نانوایان سهمیه پز و ۵۰۰ تن نیز به نانوایان آزاد پز اختصاص دارد.
وی همچنین به عدم محدودیت نانوایی آزاد پز در این شهرستان اشاره کرد و گفت: متقاضیان نانوایی آزاد میتوانند با مراجعه به سامانه خرید آرد نانوایان کشور مراجعه و ثبت نام کنند.
معاون فرماندار شهرستان پارس آباد تصریح کرد: در صورتی که شهروندان به هر عنوان از کیفیت و ضوابط توزیع و عرضه نان ناراضی هستند ،میتوانند شکایت خود را با سامانه ۱۲۴ مطرح و در این خصوص طرح دعوی نمایند.

محمدزاده خاطر نشان کرد: به منظور فرهنگ سازی در بین مردم ، اتحادیه نانوایان با همکاری شبکه بهداشت و درمان نسبت به تهیه بروشور با مضمون مضرات نان بدون سبوس و رواج سرطان دستگاه گوارش و نیز فواید مصرف نان سبوس دار و نصب آن در مقابل واحدهای نانوایی اقدام نماید.
عدم توزیع آرد به نانوایان بدون مجوز از دیگر مباحث طرح شده در این جلسه از سوی معاونت برنامه ریزی فرماندار شهرستان پارس آباد بود،بر این اساس مقرر گردید: اتحادیه نانوایان پس از احصاء مجوز نانوایان نسبت به صدور مجوز و پروانه کسب برای نانوایان بدون مجوز اخطار صادر نموده و در صورت عدم تمکین به قطع سهمیه آنان مبادرت نمایند.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ابراز داشت: همه دست اندرکاران حوزه آرد و نان مانند اتحادیه نانوایان ، اداره صنعت و معدن و تجارت ، شبکه بهداشت و درمان ، تعزیرات حکومتی بویژه قشر زحمتکش نانوایان در حفظ کیفیت نان مسئول و متعهد می باشند .

 

انتهای پیام/