21:00:42 - دوشنبه 22 مه 2017
عدم حضور برخی از اعضای شورا و شهردار،طرح سوال از شهردار را برای بار دوم با شکست مواجه کرد
برای چندمین بار متوالی طرح سوال از شهردار پارساباد با هماهنگی قبلی و بدون حضور برخی از اعضای شورا و شهردار به دلیل عدم رسیدن به حد نصاب قانونی ،جلسه پرسش و پاسخ با شکست مواجه شد.

پیرو دعوت قبلی ریاست شورای شهر پارساباد مقرر بود جلسه ای با حضور شهردار برگزار و در آن به سوالات طرح شده از سوی شورای شهر پاسخ داده شود.

به گزارش ارس رسا، در این جلسه که برای بار دوم برگزار و به دلیل نرسیدن به حد نصاب قانونی اعضا بدون نتیجه تمام میشد،خبرها از ،عدم حضور تعمدی شهردار و برخی از اعضای شورا در این جلسه و با هماهنگی قبلی حکایت داشت، چرا که غیبت غیر موجه از سوی هر دو طرف به ایجاد شائبه در این خصوص دامن زده بطوری که پیش از نیز مسبوق به سابقه بوده و مکررا اتفاق افتاده است.

این در حالی است که سوالات طرح شده نیز به وضوح به درک این مطلب کمک شایانی میکند.لذا از زمان حضور شهردار محترم در این سمت،فرایند پرسش و پاسخ با کندی و ضعف مفرط همراه بوده است به طوری که از زمان آغاز صدارت شهردار محترم در کرسی شهرداری،حتی یک بار هم نشست خبری که بدون حرف و حدیث و با حضور کلیه اصحاب رسانه همراه بوده باشد،علیرغم درخواست های مکرر و مستمر میسر نبوده و این فرصت از آنان سلب گردیده است.

عدم فعالیت کارخانه آسفالت و تولید مصالح در فصل عمرانی- عدم فعالیتهای عمرانی در محلات مختلف شهر و توزیع نامتوازن فعالیتهای عمرانی در مناطق شهری- عدم خرید قیر در زمان مقرر با توجه به اینکه در آستانه ورود به فصل کار هستیم- انجام خدمات خارج از محدوده طرح تفضیلی و در نظر گرفتن ردیف بودجه و عدم شفاف بودن هزینه های جاری و در آمد شهرداری و قراردادهای پیمانکاران، از جمله مواردی بود که مقرر بود شهردار ضمن پاسخ به آنها،در صدد شفاف سازی و ارائه اسناد و مدارک محکمه پسند برآید لیکن به دلیل عدم حضور شهردار برای بار دوم طرح سوال از شهردار عقیم مانده و به جلسه شنبه آینده موکول شد.

صیاد معصومی-صمد نوری-لیلا ایمانزاده -حسن حسن اوغلی و مطلب محبی اعضای شورای حاضر در این جلسه بودند که پس از اتمام زمان قانونی جلسه و بدلیل عدم حضور اعضای برگزار کننده، جلسه را ترک کردند.

لازم به ذکر است که،اعضای شورای حاضر درجلسه از جمله اعضای اصلی بودند که طرح سوال از شهرداری را کلید زده و مترصد دریافت پاسخ از جانب شهردار بودند.

از مسئولین محترم نظارتی و بازرسی برای چندمین بار متوالی استدعا میشود نسبت به موضوع مطروحه حساس بوده و درصدد شفاف سازی و رسیدگی به ادعاهای موجود به عنوان مدعی العموم ورود کرده و به تنویر استحضار افکار عمومی مبادرت ورزند.

 

گزارش از: رضا امیرپور

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 1842
  • بازدید دیروز: 1585
  • کل بازدیدها: 4904500
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي