12:39:56 - دوشنبه 19 ژوئن 2017
استاندار اردبیل:
عدم دقت در اجرای پروژه‌های عمرانی مانعی بزرگ در پیشرفت منطقه است
استاندار اردبیل گفت: بایستی پیش از اجرای پروژه‌ها در تشخیص ساخت و مکان‌یابی طرح‌ها نهایت دقت انجام شود تا سرمایه‌گذاری انجام شده به نفع عموم مردم باشد.

به گزارش ارس رسا به نقل از خبرگزاری فارس از اردبیل، مجید خدابخش، ظهر امروز در جلسه شورای ورزش استان اردبیل، که در مکان سالن شیخ صفی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: بایستی پیش از اجرای پروژه‌ها در تشخیص ساخت و ایجاد پروژه نهایت دقت انجام شود تا سرمایه‌گذاری انجام شده به نفع عموم مردم باشد.
وی افزود: اخیرا شاهد احداث استخرهایی در برخی از شهرستان‌های استان اردبیل هستیم که بدون استفاده باقی مانده و با وجود سرمایه‌گذاری کلان دولتی، از صرفه اقتصادی مناسبی نیز برخوردار نبودند.
استاندار اردبیل با اشاره به اینکه مکان‌یابی دقیق و انجام کارشناسی لازم پیش از شروع پروژه‌ها امری واجب به نظر می‌رسد، تصریح کرد: به دلیل کمبود فضاهای ورزشی در برخی از شهرستان‌ها، بایستی ساخت اماکن ورزشی به ویژه در مدارس دخترانه در اولویت قرار داده شود.
خدابخش عنوان کرد: با بازدید ناظران فدراسیون قایقرانی، سه دریاچه « شورابیل- گیلارلو و شهرک صنعتی پارس‌آباد» مورد تأیید کارشناسان این رشته ورزشی برای برگزاری مسابقات مختلف ورزشی و برپایی اردوهای تیم ملی قایقرانی قرار گرفت و از این فرصت می‌توان برای احیای رشته‌های مختلف قایقرانی در اردبیل  بهره برد.
وی سرمایه‌گذاری در امر ورزش را لازمه توسعه گردشگری و اقتصادی استان دانست و افزود: خوشبختانه در ظرف سال‌های اخیر با اقدامات انجام پذیرفته شاهد تجهیز زیرساخت‌های ورزشی اردبیل هستیم تا در مسیر توسعه ورزش قهرمانی و اخد امتیاز میزبانی از رخدادهای مهم بین‌المللی گام‌های ارزنده‌ای برداشته شود.
انتهای پیام

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 4333
  • بازدید دیروز: 9569
  • کل بازدیدها: 4941358
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي