16:24:05 - پنج‌شنبه 20 آوریل 2017
علی یوسفی خبرنگار اسبق خبرگزاری فارس در پارساباد در بیمارستان بستری شد
به گزارش ارس رسا ؛ علی یوسفی خبرنگار اسبق خبرگزاری فارس در پارساباد و مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی آوای مغان از شامگاه دیروز چهارشنبه به دلیل ناراحتی قلبی و فشار عصبی در بخش سی سی یو بیمارستان امام خمینی پارساباد بستری و تحت مداوا قرار گرفت. گفته میشود وی از دیروز عصر به دلیل

به گزارش ارس رسا ؛ علی یوسفی خبرنگار اسبق خبرگزاری فارس در پارساباد و مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی آوای مغان از شامگاه دیروز چهارشنبه به دلیل ناراحتی قلبی و فشار عصبی در بخش سی سی یو بیمارستان امام خمینی پارساباد بستری و تحت مداوا قرار گرفت.

گفته میشود وی از دیروز عصر به دلیل فشار ناشی از تعلمات روحی دچار حمله خفیف قلبی یا همان سکده مغزی شده و پس از تماس با اورژانس به بخش سی سی یو بیمارستان امام خمینی پارساباد منتقل و تحت درمان قرار گرفته است.

آخرین خبرها از وضعیت جسمی وی که ساعاتی پیش به دست آمده حاکی است حال عمومی این خبرنگار و فعال رسانه ای و مسئول روابط عمومی پرتلاش دانشگاه آزاد اسلامی پارساباد مساعد و رو به بهبود است.

هیئت تحریریه و دست اندرکاران پایگاه خبری تحلیلی ارس رسا برای این همکار و خبرنگار متعهد و دلسوز آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت مسئلت میدارد.امیدوارم هر چه زودتر حال وی بهبود یافته و به آغوش گرم خانواده و زندگی عادی خود باز گردد.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 7413
  • بازدید دیروز: 9569
  • کل بازدیدها: 4944438
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي