خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
20/07/01 13:45
شناسه خبر : 32933

فراخوان نماینده پارس آباد برای تدوین طرحی در راستای توسعه بخش گردشگری دریاچه مغان

 او تاکید کرد: هدف جلب مشارکت و استفاده از پتانسیل های جوانان،نخبگان و فرهیختگان،اساتید و دانشجویان و کسانیکه به نوعی به این منطقه علاقه و ارق و تعصب ویژه دارند،می باشد. ...

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا؛ عصر سه شنبه حاشیه دریاچه مغان میزبان استاندار، نماینده و فرماندار شهرستان پارس آباد در راستای توسعه گردشگری این دریاچه بود.

جهانگیرزاده در این دیدار از پیشنهاد و تخصیص سرمایه گذاری حاشیه دریاچه سخن گفت و خاطر نشان کرد: با تزریق ۵ میلیارد تومان در راستای توسعه دریاچه مغان به حوزه گردشگری و تفریحی و اقامتی از سرمایه گذاران جهت سرمایه گذاری ساخت تفرجگاه ، اقامتگاه و آذین بندی و چراغانی کردن اطراف دریاچه دعوت بعمل می آید.

نماینده مردم پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز تصریح کرد: از نوابغ و فرهیختگان دوستدار منطقه دعوت می شود در راستای طراحی یک پروژه تفریحی اقامتی و گردشگری برای این دریاچه اقدام نموده و طرح های پیشنهادی خود را به فرمانداری پارس آباد تحویل دهند،تا نسبت مطالعات آن در اسرع وقت اقدام شود.

او تاکید کرد: هدف جلب مشارکت و استفاده از پتانسیل های جوانان،نخبگان و فرهیختگان،اساتید و دانشجویان و کسانیکه به نوعی به این منطقه علاقه و ارق و تعصب ویژه دارند،می باشد.

نماینده مردم حوزه پارس آباد این را نیز گفت: که نام دریاچه در کارگروه مربوطه به دریاچه شهرک مغان تغییر نام پیدا کرده است.