خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
19/03/31 13:27
شناسه خبر : 31747

فرزندان پارس آباد مغان همیشه خوش درخشیده و مایع فخر و مباهات هم وطنان گشته اند

علایی: شهرستان پارس آباد به دلیل مهاجر پذیری و تنوع طوایف با فرهنگ های متفاوت شاهد بروز و ظهور استعداد ها و خلاقیتها و ظرفیتهای بسیار بالایی بوده و این نشان از غنای فرهنگی و استعداد بالای نهفته در منطقه داشته و در هر عرصه ای که حضور یافته اند ،همیشه خوش درخشیده و مایع فخر و مباهات هم وطنان گشته اند. ...

 

دکتر علایی فرماندار پارس آباد در دیدار با عابدین مستانه هنرمند دارای استعداد خاص وارونه نویسی با بیان اینکه هنرمندان سرمایه فکری و انسانی بزرگ توسعه شهرستان هستند و هر چقدر در حوزه هنر و فرهنگ کار شود به نوعی سرمایه گذاری به حساب خواهد آمد گفت: شهرستان پارس آباد به دلیل مهاجر پذیری و تنوع طوایف با فرهنگ های متفاوت شاهد بروز و ظهور استعداد ها و خلاقیتها و ظرفیتهای بسیار بالایی بوده و این نشان از غنای فرهنگی و استعداد بالای نهفته در منطقه داشته و در هر عرصه ای که حضور یافته اند ،همیشه خوش درخشیده و مایع فخر و مباهات هم وطنان گشته اند.

 

وی در ادامه ابراز امیدواری کرد: که این استعدادهای و خلاقیتهای منحصر به فرد با قرارد گرفتن در مسیر خدمت به خلق و هم وطنان اثر بخش تر شده و اجر دنیوی و اخروی را به بار خواهد داشت و بر شناسایی استعدادهای بالای جوانان تاکید کرد و گفت جوانان شهرستان به شایستگی فرهنگ اصیل عشایری منطقه را به جهانیان معرفی مینمایند.