9:52:20 - پنج‌شنبه 7 سپتامبر 2017
نماينده مردم پارس آباد و بيله سوار در مجلس:
فرصت‌های اشتغالزایی در استان‌ها ناعادلانه توزیع می شود
نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار گفت: اجرای طرح تولید پوشاک با محوریت اشتغالزایی برای روستاییان در حالی یک ماه گذشته در مجلس مطرح شده است که فرصت‌های اشتغالزایی در استان‌ها ناعادلانه توزیع می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا به نقل از  آران مغان، به دنبال انعقاد تفاهمنامه‌ ای بین سازمان برنامه و بودجه و وزارت صنعت در رابطه با توسعه اشتغال روستاها در قالب طرح تولید پوشاک روستایی، این طرح اکنون به صورت آزمایشی در پنج استان آغاز شده است. در این راستا نکته جالب این است که هیچ کدام از نمایندگان پنج استانی که قرار است این طرح در آنها به صورت آزمایشی اجرا شود.

نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی در این رابطه با اشاره به اینکه یک ماه گذشته اجرای طرح تولید پوشاک با محوریت اشتغالزایی برای روستاییان در مجلس مطرح شده است، اظهار کرد: این طرحی است که مدتی قبل با موافقت اکثریت نمایندگان به تصویب رسید. البته قرار نبود اجرای آن از سوی دولت تنها در چند استان صورت گیرد.

شکور پورحسین با اشاره به اینکه اگر طرحی کلید می‌خورد باید به صورت مساوی در تمام استان‌های کشور اجرا شود، افزود: یکی از مسائل این است که طرح‌ها باید به صورت عدالت محور و یکجا اجرا شوند.

وی با اشاره به اینکه مشخص نیست چقدر دولت بتواند در اجرای این طرح موفق عمل کند،گفت: هنوز مشخص نیست چنین طرح بزرگی سرانجام خوبی داشته باشد یا به شکست منتهی شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح  کرد: با این تفاسیر هنوز چشم‌انداز اجرای چنین طرح بزرگی مشخص نشده، کلید خورده است و معلوم نیست سرنوشت آن خوب باشد یا خیر؟ همچنین با این شرایط قرار است دولت از این پنج استان به منظور آزمون و خطای طرحی که به گفته نمایندگان بی‌برنامه‌ است استفاده کند که با توجه به محرومیت این مناطق، در صورت شکست قرار است وضعیت این پنج استان بدتر شود.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 799
  • بازدید دیروز: 1585
  • کل بازدیدها: 4903457
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي