15:01:59 - شنبه 22 دسامبر 2018
برگزاری اولین جلسه شورای جدید آموزش و پرورش شهرستان پارس آباد؛
فرماندار: جلسات شورای آموزش و پرورش باید ملموس و تاثیرگذار باشد
اعضای دوره جدید شورای آموزش و پرورش شهرستان پارس آباد به مدت دو سال انتخاب می شوند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛ در این نشست که فرماندار،امام جمعه ، رئیس آموزش و پرورش و اعضای جدید این شورا حضور داشتند،پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان پارس آباد برگزار شد.

علایی فرماندار شهرستان پارس آباد در این نشست بعنوان رئیس این شورا، آن را یک مجموعه مهم و تاثیر گذار در تصمیمات آموزش و پرورش خواند و اظهار داشت: تمامی جلسات شورای آموزش و پرورش باید با حضور کلیه اعضا و به نحو شایسته برگزار شود تا خروجی آن در عملکرد مجموعه ملموس و موثر باشد.

فرماندار شهرستان پارس آباد ضمن تبریک به اعضا جدید منتخب و منتصب در این شورا،از برگزاری یک همایش مهم در یکی از مدارس و آموزشگاههای شهرستان پارس آباد خبر داد و افزود: همایشی در راستای اجرای سیاست ها و اقدامات جدید شورای آموزش و پرورش شهرستان پارس آباد برگزار خواهد شد و پیام این همایش به ۱۹ ناحیه آموزش و پرورش در استان ارسال خواهد شد.

امام جمعه شهرستان پارس آباد نیز در این نشست از نیمه کاره بودن برخی نمازخانه ها در مدارس خبر داد و گفت: در نظام جمهوری اسلامی ایران نماز یکی از واجبات دین است و از اهمیت بالایی برخوردار است که امیدواریم با حضور شورای دوره جدید این امر محقق شود.

سید سعید رشادی از تخصیص کمک های بنیاد برکت در دیگر شهرستان ها در امورات مذهبی و دینی سخن گفت و تصریح کرد: با تعامل و همکاری اعضای جدید شورای آموزش و پرورش با بنیاد برکت میتوان از مساعدت ها و کمک های این بنیاد خیریه بهره مند شد.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان پارس آباد نیز از حضور سه منتخب جدید در شورا خبر داد و افزود: شورای آموزش و پرورش به مدت دو سال  و متشکل از ۱۸ عضو است که برخی از اعضا انتخابی و برخی دیگر نیز انتصابی و خارج از مجموعه آموزش و پرورش جذب می شود.

دهقان در ادامه افزود: ۵ نفر از اعضای این شورا از طریق انتخابات و ۱۱ نفر نیز بصورت انتصابی در این شورا عضو هستند و ۲ نفر نیز بعنوان کارشناس در این شورا حضور دارند.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 1848
  • بازدید دیروز: 7996
  • کل بازدیدها: 4871655
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي