خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
19/11/23 10:45
شناسه خبر : 32096

فرماندار پارس آباد: حضور مسئولین در بین مردم آرامش و امنیت در جامعه را در اذهانشان تداعی خواهد کرد

استفاده از اساتید برجسته و اعضای هیئت علمی دانشگاهها در برگزاری همایش های آسیب های اجتماعی باید در دستور کار قرار گیرد. ...

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛ جلسه ساماندهی امور جوانان شهرستان پارس آباد با حضور فرماندار شهرستان پارس آباد و دیگر اعضای عضو این ستاد در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

 

فرماندار شهرستان پارس آباد در این جلسه از مشارکت دادن جوانان در کارها و امورات عام المنفعه و اجتماعی و فرهنگی سخن گفت و تاکید کرد: شناسایی و آسیب شناسی مناطق جرم خیز و اجرای برنامه های مختلف برای جوانان و مشارکت دادن آنان در اقدامات و امورات فرهنگی و اجتماعی سبب مهارت آموزی آنان در زندگی می شود.

 

علایی تصریح کرد: برنامه های اوقات فراغن دستگاهها برای جوانان و جامعه هدف نباید آمار محور باشد و از خروجی ملموس و عملیاتی برخوردار باشد.

 

وی خاطر نشان کرد: خطر آسیب های اجتماعی تمامی خانواده ها را تهدید می کند و هیچ کسی از این تهدید در امان نیست.

 

رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان پارس آباد یادآور شد: تمامی نهادها و دستگاههای دولتی باید در حوزه جوانان و امورات مربوط به آنان مشارکت داشته و نشست های عمومی و تخصصی برای جامعه هدف خود برگزار نمایند تا الگویی برای جوانان کشور باشد.

 

علایی خاطر نشان کرد: استفاده از اساتید برجسته و اعضای هیئت علمی دانشگاهها در برگزاری همایش های آسیب های اجتماعی باید در دستور کار قرار گیرد.

 

فرماندار پارس آباد اظهار داشت: شیوع و اشاعه مواد مخدر و دیگر آسیب های اجتماعی نتیجه کمکاری و انفعال نهادهای مرتبط در حوزه های اجتماعی و عدم آموزش های لازم است.

 

او افزود: حضور مسئولین در میان مردم آنان را به زندگی امیدوارتر کرده و آرامش و امنیت را در اذهان مردم تداعی خواهد کرد.

در پایان این همایش به برخی واحدها و دستگاههای فعال در حوزه جوانان و امورات مربوط به آنان لوح تقدیر از سوی فرماندار اهدا شد.