11:21:22 - پنج‌شنبه 4 مه 2017
فرهاد عین الهی از کاندیداتوری پنجمین دوره انتخابات شورای شهر پارساباد انصراف داد
فرهاد عین الهی یکی دیگر از کاندیداهای شورای شهر پارساباد طی نامه ای به هیئت نظارت شهرستان پارساباد،از کاندیداتوری پنجمین دوره انتخابات شورای شهر پارساباد انصراف داد.

به گزارش ارس رسا فرهاد عین الهی یکی دیگر از کاندیداهای شورای شهر پارساباد طی نامه ای به هیئت نظارت شهرستان پارساباد،از کاندیداتوری پنجمین دوره انتخابات شورای شهر پارساباد انصراف داد.

متن این نام بدین شرح است:

بسم اللّه الرحمن الرحیم
حمد و سپاس فراوان از پروردگاری که سرنوشت مردم را در گرو عزم آن ها در تغییر احوال خود مقدرنمود. مردم شریف و نجیب پارس آباد مغان
اطمینان دارم شما مردم عزیز و شریف نیز دغدغه ی ویژه ای نسبت به انتخابات پیش رو دارید و آگاه هستید که انتخابات یکی از ارکان مردم سالاری دینی است و از همین رو یکایک شما عزیزانی که نمی توانید نسبت به سرنوشت شهر و دیار خود بی تفاوت باشید با حضور پر شور خود در انتخابات اردیبهشت ۹۶ افراد اصلح و متخصص را برای ساختن شهری در شان مردم غیور پارس آباد انتخاب خواهیدکرد.
بنده حقیر با یک دنیا شوق، انگیزه و تجربه خدمت پای به عرصه انتخابات نهادم و امید خدمت به شهر زرخیز و خطه سرسبز مغان که هر مشتش طلا و گنج و برکت است ، بسیار مسرت بخش است. اما اکنون با تعظیم به مردم حماسه سازو صبور و نجیب این شهر اعلام میدارم، اینجانب فرهاد عین الهی کاندیدای پنجمین دوره شورای شهر بنا به مصلحت و به توصیه پدر و مادر عزیز و برادر بزرگوارم به نفع مردم شریف و شهید پرور پارس آباد انصراف خود را اعلام می دارم.

در پایان از همه دوستان و سروران و اقوام و همکاران و تمامی عزیزانی که در این مدت به هر عنوان حامی و پشتیبان اینجانب بودند تشکر کرده و ضمن تجدید میثاق مجدد با آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری و برای تمامی دلسوزان و خادمین به مردم آرزوی توفیق و بهروزی می نمایم .

و امیدوارم در مجالهای آتی فرصت خدمتگذاری فراهم آید . ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم .
✨ آباد و سربلند باد پارس آباد مغان
✨ خاک پای مردم پارس آباد ؛ فرهاد عین الهی
– چهاردهم اردبیهشت ماه سال نودوشش

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 1452
  • بازدید دیروز: 1190
  • کل بازدیدها: 4902525
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي