10:23:36 - پنج‌شنبه 27 آوریل 2017
فرهاد فولادی کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر پارساباد از ادامه رقابت انصراف داد+متن بیانیه
فرهاد فولادی کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر پارساباد و مدیر مسئول نشریه هرگون ، طی صدور بیانیه ای صبح امروز از ادامه رقابت در شورای شهر پارساباد انصراف داد.

به گزارش ارس رسا ، فرهاد فولادی کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر پارساباد و مدیر مسئول نشریه هرگون ، طی صدور بیانیه ای صبح امروز از ادامه رقابت در شورای شهر پارساباد انصراف داد.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سیل غم بود که از گونه ی خشکش می ریخت
و عزادار خودش بود که در خود می سوخت
چشم بر وسوسه ها بست و چیزی نشنید
گفتنی بود، ولی باز دهانش را دوخت

مردم شریف پارس آباد مغان

در آستانه فصل رویش های انقلاب و انتخابات هستیم فصلی به وسعت ایران اسلامی و به شکوه حضور پر رنگ شما در پای صندوق های رای.شکرگزار آستان اوییم که توفیق حضور در این صحنه را داد تا این حقیر خود و برنامه هایش را در معرض قضاوت آرای مردم قرار دهد این امر بنا به اصرار دوستان و نخبگان شهر بود و من گردن بر امرشان نهادم و با این نیت که با تلاشی صادقانه و شفاف در تصمیم گیری های شهری و بنا به شناختی که از قوانین مدون در حوزه اختیارات شورای شهر داشتم چهره شهر را متحول ساخته و شهررا درشان نام بزرگ مغان به جایگاه واقعی اش برسانم.
در این برهه حساس از تاریخ بنا به مسئولیت خطیری که در انتخابات ریاست جمهوری بر دوش حقیر نهادند و تکلیف بر حضور مسئولانه در این سنگر شد ادامه راه برایم کمی سنگین نمود.برایم سخت و گران بود وداع با دوستدارانی صادق و پاک که بی هیچ چشم داشتی و صرفا بنا به اعتماد و باور به این حقیر شب و روز فعالیت نمودند برایشان که رای پاک را مهمتر از پیروزی می دانستند و اکنون من در برابر دریای وسیع محبتشان عاجزم از قدردانی.
گرچه رویت ابرهای سیاه در سپهر سیاسی شهر برای مهندسی کردن انتخابات و چیدن پازل دلخواه خودشان توسط برخی جریان های سیاسی چندان دشوار نیست اما نیک می دانم اراده شهر همه این بده بستان های باطل را برهم خواهد زد.
معتقدم هدف وسیله را توجیه نمی کند و برای رسیدن به آن مجاز به قربانی کردن اطرافیانمان نیستیم برایم سخت بود بهای رسیدن به پارلمان شهری ریخته شدن بذر اختلاف با دوستان در بین دوستدارانم باشد.
با جمع بندی همه موارد مذکور اینجانب فرهاد فولادی بنا به مصلحت بزرگان و نخبگان شهر از ادامه رقابت های انتخابات شورای اسلامی شهر انصراف داده و در این مسیر برای همه دوستان عزت و سرافرازی را آرزومندم.

من به هر دشنه که تهدید کند می خندم
و به هر زنده ی ناچار نمی پیوندم.

فرهاد فولادی -هفتم اردیبهشت ماه سال نود و شش

 

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 1528
  • بازدید دیروز: 1190
  • کل بازدیدها: 4902601
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي